Przeguby – Mazda 626

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Wasiek » 15 lut 2006, 15:50

Chłopaki, przeguby mi stukają na zakrętach i czuję luzy, kiedy zmieniam biegi :/

Mam zamiar je wymienić, ale nie wiem, które wziąć: GLO czy NKN <co?> Pomóżcie podjąć decyzję :D

pzdr,
Wasiek

P.S. A może im wystarczy smaru wstrzyknąć :P
Początkujący
 
Od: 20 sty 2006, 19:59
Posty: 23
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 '93r. 1.8 16V

Postprzez tomekrvf » 15 lut 2006, 18:13

Pomagam – weź SPIDAN
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez misiek06 » 15 lut 2006, 18:28

a co z firmami HDK albo NIPPARTS ?? dobre są??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez Jaksa » 15 lut 2006, 22:36

misiek06 napisał(a): HDK albo NIPPARTS dobre są??
Dobre
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mayer » 15 lut 2006, 23:32

a GLO to kupa..
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Jaksa » 15 lut 2006, 23:50

mayer napisał(a):GLO to kupa..
Ale tanie :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Wasiek » 16 lut 2006, 00:40

A co z NKN? W porównaniu do HDK jak wypadają?

HDK znalazłem po 145zł, NKN i GLO po 168zł.
Początkujący
 
Od: 20 sty 2006, 19:59
Posty: 23
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 '93r. 1.8 16V

Postprzez cobrajas » 16 lut 2006, 08:26

Ja pół roku temu wymieniłem oba przeguby na nówki heh ale tanie. Efekt jest taki, że rozerwało obie gumy , ale dzięki hamulcom odwiedziłem mechanika i dopatrzył się tego. Wymieniłem gumy (kolejne 30zł x2) i mam nadzieję że nie za późno :(
Dlaczego auta nie jeżdżą w BOOOOOK??

http://republika.pl/cobrajas/mazda/
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2004, 14:58
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 GE; '95; 5D

Postprzez hazell » 16 lut 2006, 10:48

Ja miałem obydwa HDK. Jeden rosypał się w sek (ok 6kkm) drugi jeździ do tej pory (jakieś 10kkm) i na razie wporzo. Czy przegub zewnętrny mógł się rozwalić z powodu uszkodzonego wewnętrznego?
Jak dorabiałem półoś w motomax to powiedzieli, że on musiał być od początku skopany :|
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Vuju » 16 lut 2006, 23:54

Ja także chciałbym wszystkich przestrzec przed "włoszczyzną"! <killer> Mimo, iż nie raz była o tym mowa to temat ciągle powraca. Niestety w to g... (w przypadku przegubu) wpakowałem się zanim trafiłem na forum. Głupio sobie tłumaczyłem, że delikatnie jeżdże. <glupek2>
Ale tanie

w rozliczeniu końcowym cholernie drogie!
Японская компания Мазда !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 00:46
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: GE FS

Postprzez daniel626LBN » 17 lut 2006, 15:04

ja tez zamierzam zmienic przegub i wybiore NKN
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lut 2006, 23:54
Posty: 11
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 GE 1993 1,8 SGi

Postprzez Pawlo75 » 30 kwi 2008, 21:17

Ja zwykle odkopię stary temat :]
Czy te przeguby MEYLE, podobno prawdziwie niemieckie, warte są wrzucenia na półośki wg Waszej opinii?
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez Hugo » 1 maja 2008, 08:46

Pawlo75 napewno warto. Ile kosztują?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Grzyby » 1 maja 2008, 08:48

Czy te przeguby MEYLE, podobno prawdziwie niemieckie, warte są wrzucenia na półośki wg Waszej opinii?

Kup NKN i będziesz miał z głowy problemy
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pawlo75 » 1 maja 2008, 12:00

Już kupiłem. Byłem zdecydowany na NKN, ale facet mi obrzydził pokazując dwa do reklamacji i kupiłem to Meyle(134zł). Nie wiem co to jest, bo mało o tym na forum, ale innej opcji nie było oprócz GLO.
Kupiłem bez tego pierścienia do ABSu, bo rzekomo można go zaadaptowac od starego przegubu. Prawda to czy fałsz?
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez Janusz626 » 1 maja 2008, 20:05

Pawlo75 napisał(a):Prawda to czy fałsz?

...prawda, tylko delikatnie – może pęknąć można, też po zmianie zobaczyć i porównać ze starym czy leży w tej samej odległości – żeby go czujnik ABS-u wykrywał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Dziewczopol » 1 maja 2008, 21:10

Ja jak założyłem stary pierścień ABS na nowego spidana to dojechał z Warszawy do Zegrza i zaczoł sobie latać:) Został potem przyklejony na super specjalistyczny klej i nie spadło do dziś:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Pawlo75 » 1 maja 2008, 21:15

Czyli warto by było czymś to podsmarowac? Ciekaw jeszcze jestem co to by mogło byc :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez Janusz626 » 1 maja 2008, 22:50

Pawlo75 napisał(a):Czyli warto by było czymś to podsmarowac? Ciekaw jeszcze jestem co to by mogło byc

...smar grafitowy Orlen-GREASEN GRAFIT smar z dodatkiem grafitu, idealnie do przegubów tylko nie do łożysk!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Pawlo75 » 1 maja 2008, 23:16

Janusz, mam na myśli klej pod ten pierścień od ABSu ze starego przegubu :)
Smar wpakuję ten co jest w zestawie z przegubem :]
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6