Strona 1 z 1

ABS do 626 GE/GD – założenie?

PostNapisane: 6 lut 2006, 16:15
przez Grzyby
Witam
Jakie elementy należy zamontować (i czy jest to możliwe) do GE bez ABS, żeby była z ABS?
Podejrzewam, że instalacja el. jest kompletna (albo i nie).

Wiem, że musiałbym wymienić hamulce z tyłu na tarczowe.
Jaki może być orientacyjny koszt kompletnego układu – oczywiście w używce.

Powoduje mną czysta ciekawość, bo kasy na takie manewry i tak nie mam :]

PostNapisane: 6 lut 2006, 17:16
przez Waluś
Grzyby napisał(a):Wiem, że musiałbym wymienić hamulce z tyłu na tarczowe

hmmm mój ojciec w Hondzie ma bębny :P

PostNapisane: 7 lut 2006, 11:21
przez Grzyby
Waluś napisał(a):w Hondzie ma bębny

tak, ale chyba nie było GE z ABS i bębnami?

PostNapisane: 7 lut 2006, 11:40
przez Puhcio
Grzyby odpuść sobie :)

Jest to mocno nieopłacalne.
Swoją droga ... hamerykańce przeważnie są b.dobrze wyposażone, ale ABS'u im brak :P Na szczęsciej w mojej jest :D

PostNapisane: 7 lut 2006, 13:10
przez tomekrvf
przeguby, zwrotnice przód i tył, czujniki, wiązka, moduł ABS, przewody hamulcowe, zawór proporcjonalny i już kupiłeś sobie drugie auto z ABS

PostNapisane: 7 lut 2006, 13:47
przez bajer0
Swoja droga ABS w zime przy lodzie tylko przeszkadza – bleh.

PostNapisane: 7 lut 2006, 20:20
przez Waluś
Ja proponuje przenieść pozostałe z chyba 323 i 626 (bo znalazłem 2) zrobić jeden wątek z tamtych i tego tutaj bo to tyczy sie nie tylko 626 ale wszystkich modeli
Jeśli uważacie że źle dagam toprzeniose, choć z tamtąd trafi pewnie do kosza :P

PostNapisane: 9 mar 2006, 19:26
przez Waluś
No dobra podbijam temat.

A czy można przełożyć ABS z jednego auta do drugiego ??
Załużmy że mam furkę, taką jak moja, stoi obok mojej i chcę z niej przeżucić abs do mojej.
Jest to możliwe ??
Instalacja pozwoli na to ??

Poważnie zastanawiam się nad kupnem dawcy organów domojej i zastanawiam się czy szukaćtakiej z ABS-em :) czy sobie darować, a tych bez jest zdecydowanie więcej :P

PostNapisane: 11 mar 2006, 22:19
przez Bimbak
Jest to możliwe

teoretycznie tak .. ale łatwiej chyba będzie ci przełożyć całą resztę z twojego do tamtego hehehee A tak serio to jest to naprawdę sporo pracy wymaga chyba talentu elektryka samochodowego
ABS dobra rzecz, jedyny system wspomagający jaki uznaję, choć czasami wkurza jak chcę sobie nawrót na wstecznym zrobić <killer> <lol>

PostNapisane: 11 mar 2006, 22:44
przez Waluś
Bimbak napisał(a):A tak serio to jest to naprawdę sporo pracy wymaga chyba talentu elektryka samochodowego

hmm a ja myślełem że to tylkozmiana przegubów, ew. piast (tył) podpięcie pompy i czujników, komputera i takich tam pozostałych elementów, licze na to, że instalacja jest przygotowana

PostNapisane: 13 mar 2006, 00:04
przez Paweł
Waluś napisał(a):hmm a ja myślełem że to tylkozmiana przegubów, ew. piast (tył) podpięcie pompy i czujników, komputera i takich tam pozostałych elementów, licze na to, że instalacja jest przygotowana

Na podstawie innych samochodow, podjerzewam ze w GD wiazka glowna jest przygotowana, natomiast wiazka w komorze silnika jest do wymiany (najpewniej) lub rozbudowania. Oprocz pompy/rozdzielacza, przekaznikow, komputera, zegarow (MIL), piast, zwrotnic, do wymiany sa przewody hamulcowe w komorze silnka (okazac sie moze, ze nie beda do nich pasowaly odcinki pod podloga) i jesli jest mechaniczny regulator sily hamowania tylnej osi, to najprawdopodoniej jest on do wywalenia.

PostNapisane: 13 mar 2006, 09:24
przez Waluś
oo a jednak naprawde sporo z tym roboty. No toposzukam takiego bez ABSu :)