Pomoc w doborze klocków i tarcz hamulcowych

Witam,
Mam do Was gorącą prośbę w doborze klocków i tarcz hamulcowych do mojego samochodu. Mianowicie chodzi o Mazdę 626 IV z 1996r. – 1.8 Benzyna+LPG 105KM/77kW.
Klocki i tarczę muszę zmienić ze względu na to, że podczas trasy starły mi się klocki (lewy przód) i podczas hamowania porysowałem (lewą) tarczę. Moje pytanie brzmi zatem jakie klocki byłyby odpowiednie? Auto nie jest katowane raczej wykorzystywane do transportowania mnie między miastami, rzadziej do jazdy wyłącznie po mieście. Maksymalne prędkości to około 120-140 km/h. I dodatkowo czy tarczę zmieniać po obu stronach czy tylko tam gdzie wytarły się wgłębienia w tarczy? Bo klocki i tak są sprzedawane w komplecie więc wymiana będzie obustronna. Dodam również, że zależy mi na jak najmniejszych kosztach. Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Kuba
Mam do Was gorącą prośbę w doborze klocków i tarcz hamulcowych do mojego samochodu. Mianowicie chodzi o Mazdę 626 IV z 1996r. – 1.8 Benzyna+LPG 105KM/77kW.
Klocki i tarczę muszę zmienić ze względu na to, że podczas trasy starły mi się klocki (lewy przód) i podczas hamowania porysowałem (lewą) tarczę. Moje pytanie brzmi zatem jakie klocki byłyby odpowiednie? Auto nie jest katowane raczej wykorzystywane do transportowania mnie między miastami, rzadziej do jazdy wyłącznie po mieście. Maksymalne prędkości to około 120-140 km/h. I dodatkowo czy tarczę zmieniać po obu stronach czy tylko tam gdzie wytarły się wgłębienia w tarczy? Bo klocki i tak są sprzedawane w komplecie więc wymiana będzie obustronna. Dodam również, że zależy mi na jak najmniejszych kosztach. Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Kuba