Przednie zawieszenie Mazda 626 GE – Dyskusja co kupić
1, 2
No trudno zamówiłem komplet tulei na przód z Olkusza. Jako że mam doświadczenie jedynie w montażu tulei metalowo-gumowych proszę o porady, opinie na co należy zwrócić uwagę przy montażu poliuretanowych tulei w 626????
- Od: 29 paź 2014, 23:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1.8 16V 90KM Rok produkcji: 1995
na nic nie trzeba zwracać uwagi, PUR'y wchodzą jak w masło, do kompletu dodają trochę smaru, żeby było łatwiej, ale montaż jest dużo prostszy niż w przypadku tradycyjnych gum.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Oczywiście dokręcanie tulei po postawieniu samochodu na ziemi? Martwią mnie jedynie opinie niezadowolonych klientów którym tuleje z Olkusza rzekomo wytrzymały 2 miesiące – co prawda w BMW, ale ponoć były poprawnie montowane.
- Od: 29 paź 2014, 23:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1.8 16V 90KM Rok produkcji: 1995
Crenshaw napisał(a):pewnie podciął, bo nie pasowały
Zgadza się;–) brakowało dwóch podkładek w zestawie i musiałem liznąć około 3mm na tokarce.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Philip626 napisał(a):Oczywiście dokręcanie tulei po postawieniu samochodu na ziemi?
Przy polibuszach to nie jest konieczne bo tuleje nie są wulkanizowane ani zalewane.
Ważne, żeby dać dużo samu bo będą skrzypieć, Ta ilość co daje Olkusz nie do końca starczy.
Ja musiałem po 2kkm wszystko ściągać i smarować od początku. Tym razem nawaliłem grubo i jest cichutko.
Jak jeszcze ich nie wysłali to weź od razu taką tubę od nich http://poliuretany.olkusz.pl/pl/smar-si ... -25-g.html
Jak już masz to taniej będzie wziąć http://www.leroymerlin.pl/warsztat/chem ... ,l967.html bo koszt przesyłki odpada.
Jeżeli chcesz tym autem jeszcze trochę pojeździć to nie kombinuj i kup ori – dzieci po dzieciach.
Moje problemy z przednim zawieszeniem skończyły się po zamontowaniu oryginalnych tulejek na wahaczach, a najlepsza rekomendacją dla ori swożni niech będzie to, że u mnie przy przebiegu 335K km były jeszcze te zamontowane w fabryce i nie było z nimi problemu.
Moje problemy z przednim zawieszeniem skończyły się po zamontowaniu oryginalnych tulejek na wahaczach, a najlepsza rekomendacją dla ori swożni niech będzie to, że u mnie przy przebiegu 335K km były jeszcze te zamontowane w fabryce i nie było z nimi problemu.
Ale sworzeń to nie tuleja
A każda nowa tuleja jest lepsza od zużytej, ale niektóre starczą na kilka tys km a inne na kilkaset tys km.
Polibusze zaliczają się do tej drugiej grupy.
ojej, w leroju przepłaciłem za smar
W bricomanie jest ponad 5 zeta taniej http://www.bricoman.pl/pl/product/38968 ... cx-80-40ml
A każda nowa tuleja jest lepsza od zużytej, ale niektóre starczą na kilka tys km a inne na kilkaset tys km.
Polibusze zaliczają się do tej drugiej grupy.
ojej, w leroju przepłaciłem za smar
W bricomanie jest ponad 5 zeta taniej http://www.bricoman.pl/pl/product/38968 ... cx-80-40ml
Siw-y napisał(a):Ale sworzeń to nie tuleja
A każda nowa tuleja jest lepsza od zużytej, ale niektóre starczą na kilka tys km a inne na kilkaset tys km.
Polibusze zaliczają się do tej drugiej grupy.
Dokładnie
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6