Przednie zawieszenie Mazda 626 GE – Dyskusja co kupić

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Philip626 » 12 lis 2014, 22:42

No trudno zamówiłem komplet tulei na przód z Olkusza. Jako że mam doświadczenie jedynie w montażu tulei metalowo-gumowych proszę o porady, opinie na co należy zwrócić uwagę przy montażu poliuretanowych tulei w 626????
Początkujący
 
Od: 29 paź 2014, 23:24
Posty: 12
Auto: Mazda 626 1.8 16V 90KM Rok produkcji: 1995

Postprzez Crenshaw » 12 lis 2014, 23:02

na nic nie trzeba zwracać uwagi, PUR'y wchodzą jak w masło, do kompletu dodają trochę smaru, żeby było łatwiej, ale montaż jest dużo prostszy niż w przypadku tradycyjnych gum.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Philip626 » 13 lis 2014, 00:27

Oczywiście dokręcanie tulei po postawieniu samochodu na ziemi? Martwią mnie jedynie opinie niezadowolonych klientów którym tuleje z Olkusza rzekomo wytrzymały 2 miesiące – co prawda w BMW, ale ponoć były poprawnie montowane.
Początkujący
 
Od: 29 paź 2014, 23:24
Posty: 12
Auto: Mazda 626 1.8 16V 90KM Rok produkcji: 1995

Postprzez MARSELUSS82 » 16 lis 2014, 20:26

Crenshaw napisał(a):pewnie podciął, bo nie pasowały :P


Zgadza się;–) brakowało dwóch podkładek w zestawie i musiałem liznąć około 3mm na tokarce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez Siw-y » 24 lis 2014, 14:25

Philip626 napisał(a):Oczywiście dokręcanie tulei po postawieniu samochodu na ziemi?

Przy polibuszach to nie jest konieczne bo tuleje nie są wulkanizowane ani zalewane.
Ważne, żeby dać dużo samu bo będą skrzypieć, Ta ilość co daje Olkusz nie do końca starczy.
Ja musiałem po 2kkm wszystko ściągać i smarować od początku. Tym razem nawaliłem grubo i jest cichutko.
Jak jeszcze ich nie wysłali to weź od razu taką tubę od nich http://poliuretany.olkusz.pl/pl/smar-si ... -25-g.html
Jak już masz to taniej będzie wziąć http://www.leroymerlin.pl/warsztat/chem ... ,l967.html bo koszt przesyłki odpada.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez sq2jul » 24 lis 2014, 20:06

Jeżeli chcesz tym autem jeszcze trochę pojeździć to nie kombinuj i kup ori – dzieci po dzieciach.

Moje problemy z przednim zawieszeniem skończyły się po zamontowaniu oryginalnych tulejek na wahaczach, a najlepsza rekomendacją dla ori swożni niech będzie to, że u mnie przy przebiegu 335K km były jeszcze te zamontowane w fabryce i nie było z nimi problemu.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Siw-y » 29 lis 2014, 01:04

Ale sworzeń to nie tuleja :P
A każda nowa tuleja jest lepsza od zużytej, ale niektóre starczą na kilka tys km a inne na kilkaset tys km.
Polibusze zaliczają się do tej drugiej grupy.

ojej, w leroju przepłaciłem za smar <glupek2>
W bricomanie jest ponad 5 zeta taniej http://www.bricoman.pl/pl/product/38968 ... cx-80-40ml
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez MARSELUSS82 » 25 sty 2015, 21:53

Siw-y napisał(a):Ale sworzeń to nie tuleja :P
A każda nowa tuleja jest lepsza od zużytej, ale niektóre starczą na kilka tys km a inne na kilkaset tys km.
Polibusze zaliczają się do tej drugiej grupy.


Dokładnie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6