Strona 1 z 1

Remont/spawanie podłogi – 626 GE

PostNapisane: 28 lip 2013, 14:13
przez chez
Witajcie drodzy koledzy. Jestem szczęśliwym <rotfl> posiadaczem Madzi 626 GE w Sedanie.
To znaczy byłem do momentu aż po prawej stronie samochodu pod dywanikami dokonałem odkrycia
sporej ilości wody :D
Zabrałem się za to ostro, wyjąłem środek, znalazłem korozję w podłodze są dziury, wyczyściłem pięknie calutką podłogę boshkiem i wiertareczką do lśniącej blaszki :D no i przy okazji usunąłem warstwę termiczną która była na podłodze : nadmieniam, ze z prawej strony odchodziła ona od samej szpachelki :)
W przyszłym tygodniu spawam ubytki, teraz pytania :

-czym zabezpieczyć miejsca spawu
– jaki podkład antykorozyjny prosto na blachę
-jaka na to farba :)

No i co dać na to wszystko bo zedrzeć musiałem izolację termiczną, chodzi mi o wygłuszenie i wytłumienie. :)

proszę o fachową radę

PostNapisane: 28 lip 2013, 20:51
przez todi
ja jak wstawialem nadkole w cc to na spawy polozylem mase klejaca app taka do wyciskania w pistolecie i pozniej rozprowadzilem pedzelkiem i przez dwa lata nie zauwazylem korozji, na blache zawsze klade farbe 'corina' ona jest taka czerwona co.sie utlenia czy jakos tak ze 2-3 warstwy moim zdaniem by wystarczylo. jesli chcesz aby nie bylo widac tej coriny to na nia zawsze mozesz jakis lakier albo farbe polozyc ale ja bym tego nie robil tylko nakleil mate i juz:) tak czy tak to pod wykladzina jest i nie widac a wiec po co zwiekszac koszty

PostNapisane: 28 lip 2013, 22:46
przez noxes
Na gola zdrową blachę podkład epoxydowy potem podkład akrylowy i masa na pędzel
jeśli została korozja w mikro dziórkach a na pewno jest to wasch primer potem podkład akrylowy i masa uszczelniajaca na pedzel
Dalej wg uznania lakier akrylowy lub baza i klar, na to jakieś maty wygłuszające i wsio.

PostNapisane: 6 sie 2013, 01:13
przez szumki44
Wash primer zawsze na gola blache :) tylko ze jak chesz szpachlowac to szpachel dajesz nastepujaco

Wash primer –> Podklad lakierniczy-> szpachel-> podklad-> i kwestia gustu czy kolor czy baranki itp;)

PostNapisane: 6 sie 2013, 11:02
przez noxes
Na goła zdrową blachę to podkład epoxydowy natomiast jeśli została gdzieś rdza, a na pewno została to tylko wasch primer.
nie podkład lakierniczy, a podkład akrylowy. Nie widzę najmniejszego sensu w zastosowaniu szpachli na podłogę bo po co? Koszty tylko wyższe.
Podkład i baranek i tak musisz przyryc lakierem, ponieważ podkład akrylowy chłonie wodę, a czym to grozi nie muszę tłumaczyć. Baranek też nie odizoluje od wilgoci.