Strona 1 z 1

Info odnoście Mazdy mx-6 w wersji amerykańskiej

PostNapisane: 19 paź 2005, 18:10
przez Crimer
Witam, znajomy przynierza sie do zakupu mazdy mx-6 w wersji USA i w związku z tym mam do was prośbe. Powiedzcie mi jak sie ma eksploatacja tego rodzaju mx-6ki czym sie dokładnie różni od wersji europejskiej?

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam

PostNapisane: 19 paź 2005, 21:41
przez Bimbak
przednie lapy w wersji euro mają soczewke, heh to chyba tyle... no poza inną gamą kolorów i chyba troszkę gorszą ochroną antykorozyjną. Amerykańskie wersje były chyba też składane w kanadzie wiec mogą trochę różnić sie jakością montażu.
Ogólnie jak szukałęm MXa to spotykałem sie głównie z opiniami że amerykańskie MX-6 to shit, ale o szczegółach to raczej powinni sie inni wypowiedzieć.
Tu masz linka do topicu jak ja jeszcze szukałem swojego MXa, może tam coś ciekawego znajdziesz.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=11105&highlight=mx6

PostNapisane: 21 paź 2005, 12:49
przez mbmaster
W amerykansiej wersji w spoilerze jest wbudowane 3 swiatlo stopu. Maja inna tapicerke... wedlug mnie ladniejsza i nieco bardziej sportowa. 4 Rodzaje. (bezowa i szara (bezowa mi sie bardzo podoba) no i 2 kolory skory (czaran, bez). W wersji foteli z materialu fotele sa inne i wedlug mnie bardziej sportowe. A no i maja obrysowki co za tym idzie nie maja kierunkowskazow w blotnikach.

PostNapisane: 24 paź 2005, 20:20
przez Filipek5
I z tego co się orientowałem są znacznie lepiej wyposażone niż europejskie wersje. Choć spotkałem już też amerykańskiego tzn kanadyjskiego golasa.

PostNapisane: 24 paź 2005, 22:53
przez mbmaster
Lepiej nie byly wyposazone, W japonskich wersjach widzialem ze mialy klimatronic. Inne felgi tez amerykance dawali wedlug mnie ladniejsze

PostNapisane: 25 paź 2005, 09:16
przez hazell
Przypuszczam, że różnice będą takie same jak między 626 EUR a Cronosem. Niby takie same ale detale się różnią – aparat zapłonowy, przeguby, lusterka i pewnie inne duperele, które mogą z nóg zwalić. Aparatu zapłonowego nie dostaniesz, przegubów też.

PostNapisane: 25 paź 2005, 13:13
przez Paweł
Bimbak napisał(a):przednie lapy w wersji euro mają soczewke

Byly wersje A-Spec z soczewkami, ale faktycznie to rzadkosc.

Bimbak napisał(a):Amerykańskie wersje były chyba też składane w kanadzie

Jednak wszystkie byly montowane we Flat Rock z ew. przeznaczeniem na rynek kanadyjski – inna specyfikacja wyposazenia, szafa w kilometrach, swiatla dzienne.

hazell napisał(a):Przypuszczam, że różnice będą takie same jak między 626 EUR a Cronosem. Niby takie same ale detale się różnią – aparat zapłonowy, przeguby, [...] i pewnie inne duperele, które mogą z nóg zwalić. Aparatu zapłonowego nie dostaniesz, przegubów też.

Dotyczy to wersji FS CD4E.

Jednak oczywiscie sa inne, niezalezne od silnika i skrzyni roznice. Wspomniane lusterka, zderzaki, swiatla (w przypadku 626 cale przednie wzmocnienie), maglownica, mocowanie przedniej szyby, etc. Jednak jesli uklad sterowania silnikiem nie pochodzi od Forda, to praktycznie wiekszosc napraw/przekladek na EUR mozna przeprowadzic bezbolesnie.