tutaj teroria z artykulu
""Korektor siły hamowania
Korektor siły hamowania jest umieszczony miedzy pompą hamulcową, a cylinderkami tylnych hamulców i ma za zadanie nie dopuscic do blokowania tylnych kół podczas gwałtownego hamowania. Działanie korektora zależy bezpośrednio od obciążenia tylnej osi. Korektor hamowania to specyficzy zawór zmniejszajacy ciśnienie płynu w tylnych cylinderkach w zalezności od uchylenia tłoczka korektora na które wpływa obciążenie tylnej osi oraz cisnienie płynu hamulcowego wytworzone przez pompę w trakcie hamowania.
Im więcej podczas hamowania wysunie się tłoczek korektora tym mniejsze cisnienie dociera do cylinderków.
W trakcie hamowania płyn hamulcowy próbuje wypchnąć tłoczek korektora jak najdalej i podniść dzwignie która jest połączona przez sprężyne z tylną belką, Jeśli tył samochodu jest niedociążony to podczas hamowania nienaciągnieta sprężyna pozwala na większe wysunięcie tłoczka korektora, a co za tym idzie zmniejszenie ciśnienia na wyjściu korektora. Im bardziej jest obciążony tył samochodu tym większa sila działa na dzwignie / tłoczek korektora co powoduje jego ograniczony skok i większe ciśnienie podawane na tylne cylinderki.
Nowy korektor na sucho jest całkowicie wciśniety i nie da sie go sprawdzić bez podania ciśnienia płynu hamulcowego.""
Wiec jak masz nowe tarcze i chesz je docierac to wloz 50-100 kg do bagaznika

i zobaczysz ze tyl bierze mocniej wtedy

wymiana pompy na mocinejsza

nie ma sensu

przy seryjnych hamulcach
sile zwiekszyc mozna srednica tarcz im wieksza srednica tym lepiej hamuja ale cos za cos

waga itp....
wezyki w stalowym oplocie przy czestym uzywaniu hamulcow tak przy jedzie codziennej mija sie z celem.
wieksze cisnienie nic nie da jak ma sie zwykle tarcze i klocki bo przy ostrym hamowaniu sa wytwarzane gazy ktore i tak ci klocek odepchna

wiec tu drylowane i nacinane tarcze

tyle ze one musza byc gorace by dzialaly dobrze:)
Jak zrobisz modyfikacje kolektora sil hamowania to bedziesz mial tak jak Noxes mowi
