Witam!
Czy macie jakiś sposób na to żeby zacisk hamulca odskakiwal do końca?
Mam taki problem w lewym [jakim?] kole tarczowka of course..
Bylem juz 2 razy u magika i odblokowal mi ten zacisk za 20 zeta..
Ale po tygodniu znowu piszczenie, tarcie.....
hamulec nie jest na maxa zablokowany ale delikatnie trze i piszczy, wiejsko troche to brzmi z zewnatrz i zal mi klockow !
jest na to lekarstwo?
Zacisk tylnego hamulca nie odskakuje do końca
Strona 1 z 1
Jak mowi Mav. Zadne psikanie z zewnatrz na dlugo nie starczy. Trzeba rozebrac na czesci pierwsze. Jesli masz zacisk jak w 626 to bedziesz potrzebowal sciagacz do sagerow, bo inaczej nie wyjmiesz z zacisku dzwigni hamulca recznego. Zaopatrz sie tylko w smar miedziowy a nie byle jaki bo sie zapiecze i wyrzucisz caly zacisk.
Pzdr
Pzdr
SHY
SHY napisał(a):Zaopatrz sie tylko w smar miedziowy
SHY miedziowy ? ;> mozesz cos wiecej powiedziec o nim bo ja slyszalem ze grafitowy jest dobry do takich rzeczy ale moze to tylko przeslyszenie sie
- Od: 15 mar 2004, 01:01
- Posty: 73
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9
w żadnym wypadku nie grafitowy!!!!
nie wolno stosować smaru grafitowego na elementach współpracujących pod wysoką temperaturą bo odniesiesz odwrotny skutek – wszystko ci się zapiecze w cholerę. Tylko i wyłącznie smar miedziowy odporny na temp do 1500stopni. Najlepiej kupić w inter carsie puszkę miedziowego w areozolu – ułatwia nakładanie a koszt coś około 12 -14 zeta. Tylko przed smarowaniem proponuje wszystkie szpindle (prowadnice) dokładnie wyczyścić np p200. a tłoczek nasmarować wazeliną. i bedzie smigało jak nówka
nie wolno stosować smaru grafitowego na elementach współpracujących pod wysoką temperaturą bo odniesiesz odwrotny skutek – wszystko ci się zapiecze w cholerę. Tylko i wyłącznie smar miedziowy odporny na temp do 1500stopni. Najlepiej kupić w inter carsie puszkę miedziowego w areozolu – ułatwia nakładanie a koszt coś około 12 -14 zeta. Tylko przed smarowaniem proponuje wszystkie szpindle (prowadnice) dokładnie wyczyścić np p200. a tłoczek nasmarować wazeliną. i bedzie smigało jak nówka
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
mayer napisał(a):w żadnym wypadku nie grafitowy!!
Potwierdzam. Jesli robisz sam to uzyj miedziowego a jesli dajesz komus to patrz na rece jaki kladzie bo ja swoj zacisk uratowalem w ostatnim momencie. Na zwrocona uwage uslyszalem ze on (mechanik) zawsze wciska zwykly i nic sie nie dzieje. Jak widac nie kazdy mechanik slyszal o czyms takim wiec w razie co uswiadom swojego.
Pzdr
Ostatnio edytowano 13 paź 2005, 20:45 przez SHY, łącznie edytowano 1 raz
SHY
Oki to juz wiem ze musze zakupic tez smar miedziowy...
A mam jeszcze jedno pytanie do was, bo czeka mnie wymiana oslon przegubów (gumy) i bede musial przesmarowac przeguby... w sklepie sprzedali mi taki smar i mam pytanie czy sie nadaje i co o nim sadzicie, a jak nie to co polecacie.
Smar ktory mi wcisneli to Mobil – Mobilgrease XHP 222 NLGI 2
<center>
</center>
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A mam jeszcze jedno pytanie do was, bo czeka mnie wymiana oslon przegubów (gumy) i bede musial przesmarowac przeguby... w sklepie sprzedali mi taki smar i mam pytanie czy sie nadaje i co o nim sadzicie, a jak nie to co polecacie.
Smar ktory mi wcisneli to Mobil – Mobilgrease XHP 222 NLGI 2
<center>



</center>
- Od: 15 mar 2004, 01:01
- Posty: 73
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9
Oki to fajnie... a mam pytanie gdzies jeszcze mozna uzyc ten smar czy tylko do przegubow itd... bo wsumie na nim pisze uniwersalny...
- Od: 15 mar 2004, 01:01
- Posty: 73
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9
do wszystkiego co nie jest narażone na temperaturę większą niż 150 stopni a nie wymaga smaru łożyskowego – (twardego) generalnie w mazdzie przeguby, sworznie itp..
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6