SWAP skrzyni biegów automat na manual

Siema!
Już od paru miesięcy leżały graty na swap'a AUTOMAT ---> MANUAL. Miałem to robić dopiero na wiosnę ale zimę mamy taka jaką widać...Soli nie ma wiec śmigam sobie MXem
Tak czy siak, postanowiłem ogarnąć to no i dziś w dzień pączkożreców zaczęła się cała akcja.
Po odkręceniu akumulatora i dolotu zobaczyłem więcej kabli niż mam w komputerze
przeraziłem się, kolega który w sumie głównie to robił tez nie był zachwycony, no ale jak byłem już tak daleko głupotą było by pozostać przy automacie. Zaczęło się odczepianie MILONA wtyczek itp, niestety w tym momencie musiałem uciekać do pracy
w każdym bądź razie nie było tak żle ;] poprostu trzeba było wyciągnąć skrzynie, półosi, rozkręcić konsole aby wyjąć lewarek od automatu.
Dziś stanęło na wyjęciu wszystkiego co do automatu (oprócz kabli)i wstawienie a raczej przykręcenie skrzyni manualnej, niestety górna poduszka nie pasuje od automatu ani od starej 626, musze kupić łapę oraz poduszkę (albo samą łapę lub samą poduszkę) niestety to będzie dopiero w sobotę
Jutro pedały, zbiorniczek płynu hamulcowego, może elektryka i półosie żeby auto na kołach stało
A wiec do przekładki potrzebne były następujące części:
-Skrzynie Manualna
z blaszaną osłona koła zamachowego
-Koło zamachowe
-kompletne sprzęgło
-Pedały z pąpa sprzęgła i siłownikiem do skrzyni biegów oraz wężyki
-Zbiorniczek płynu hamulcowego (bo z płynem hamulcowym jest odejście do pompy sprzęgła
-Półośki
-Rozrusznik
-Poduszka skrzyni biegów przy akumulatorze z łapą
-Łącznik pomiędzy dolną belką a skrzynią biegów (takie cos prostokątnego) (stabilizator drgań
)
-Lewarek zmiany biegów z mieszkiem (konsola pasuje od automatu, przekręca się tylko mieszek)
-Pamiętać o wszystkich śrubkach
!!!
-WOREK CHĘCI DO ROBOTY
Wrzucam parę fotek niestety były robione komórką
ale zawsze lepsze coś niż nic
Automat
Manual
P.S. Jeśli nie ten dział to proszę przełożyć go gdzie trzeba ; ]
Już od paru miesięcy leżały graty na swap'a AUTOMAT ---> MANUAL. Miałem to robić dopiero na wiosnę ale zimę mamy taka jaką widać...Soli nie ma wiec śmigam sobie MXem
Po odkręceniu akumulatora i dolotu zobaczyłem więcej kabli niż mam w komputerze
Dziś stanęło na wyjęciu wszystkiego co do automatu (oprócz kabli)i wstawienie a raczej przykręcenie skrzyni manualnej, niestety górna poduszka nie pasuje od automatu ani od starej 626, musze kupić łapę oraz poduszkę (albo samą łapę lub samą poduszkę) niestety to będzie dopiero w sobotę
Jutro pedały, zbiorniczek płynu hamulcowego, może elektryka i półosie żeby auto na kołach stało
A wiec do przekładki potrzebne były następujące części:
-Skrzynie Manualna
-Koło zamachowe
-kompletne sprzęgło
-Pedały z pąpa sprzęgła i siłownikiem do skrzyni biegów oraz wężyki
-Zbiorniczek płynu hamulcowego (bo z płynem hamulcowym jest odejście do pompy sprzęgła
-Półośki
-Rozrusznik
-Poduszka skrzyni biegów przy akumulatorze z łapą
-Łącznik pomiędzy dolną belką a skrzynią biegów (takie cos prostokątnego) (stabilizator drgań
-Lewarek zmiany biegów z mieszkiem (konsola pasuje od automatu, przekręca się tylko mieszek)
-Pamiętać o wszystkich śrubkach

-WOREK CHĘCI DO ROBOTY
Wrzucam parę fotek niestety były robione komórką
Automat

Manual








P.S. Jeśli nie ten dział to proszę przełożyć go gdzie trzeba ; ]