Strona 1 z 1

Tłumik końcowy – jaki?

PostNapisane: 13 lip 2005, 16:55
przez balar
Wiem ze o tym juz bylo kilka wątkow, ale ma do kupienia tłumik koncowy firmy PAMAKU.
Jest dostepny w wersji aluminiowej lub zwykły. Co wybrac?
I co ciekawe gdzie go tanio kupic, bo na stronie POMAKU ceny sa odpowiednio 90 i 70 zl, a w AKU-TOR na Domaniewskiej zwykly za 140.
Czy raczej nie brac tego, tylko zainwestowac w Walkera czy jakas inna firme??

Pzdr

PostNapisane: 13 lip 2005, 20:03
przez Smirnoff
No to zależy co chcesz osiągnąć. Jesli chcesz tą mazdą jeździć długo i bezstresowo, to kup sobie tłumik przynajmniej ASMET z 2L gwarancją, albo WALKER, BOSAL lub ORI. Te tanie tłumiki nie są najwyższych lotów – coś za coś, jak coś jest tanie, to nie może być bardzo dobrej jakości (chyba, ze jest "lewe", ale to inna kwestia ;))
Pozdrawiam
SM

PostNapisane: 5 sie 2005, 11:31
przez balar
Wzialem tłumik ASMETa :)
Przy okazji okazalo sie ze kowalek rury wydechowej z przodu tez jest dziurawy i siatka na tym elestycznym łączniku zupelnie zerwana.
W sumie naprawa: tłumik 221 (cena katalogowa) + wymiana 20 (tyle bo tlumik drozszy, jakbym chcial jakis tanszy to wymiana 40 )
Łącznik z siatka + dospawanie kawalka nowej rury 200
Drogo to czy nie??

PostNapisane: 6 sie 2005, 09:00
przez Globy
Mysle, ze cena jest w porzadku, a i tlumik lepszej jakosci (do BG GT tez ponad 200 zl).

PostNapisane: 6 sie 2005, 11:18
przez majsterus
zdecydowanie odradzam walkera!!!!!! shit maksymalny miałem w toyocie i wytrzymał 3 lata po czy nic z niego nie zostało wszedzie gdzie tylko był kawałek pełonowartościwej stali(???) został dokładnie i równomiernie przetrawiony przyz rdze!!!

PostNapisane: 8 sie 2005, 21:22
przez mayer
Na Walkera nawet za darmo wysikać bym się nie chciał.. Najgorsze g. z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Daję max 9 -10 miesiecy na przerdzewienie szwu a reszta to kwestia następnego roku.
B A D Z I E W I E ! !

PostNapisane: 4 kwi 2008, 22:15
przez wojtek75
Są też tłumiki do Mazdy 626 GE firmy MARIX . Ma to ktoś zamontowane? Robią je z blach dostarczanych przez niemiecki koncern Thyssen Krupp. Proszę o opinie uzytkowników...

PostNapisane: 5 kwi 2008, 19:43
przez glock
Zdecydowanie polecam Ci asmet!Jawymienilem na taki jezdze na nim juz ponad rok i nic sie nie dzieje.Z wymiana kosztowal mnie 180 zl.Mieszkasz w W-wie wiec do Zielonki Masz niedaleko.Jest tam firma Auto-Stach,sprzedaja i montuja od reki.Polecam firma solidna i niedroga.Aha i dostaniesz dwa lata gwarancji na tlumik.... :)

PostNapisane: 5 kwi 2008, 20:19
przez pawelMX6
wojtek75, ja mam cały wydech, oprócz katalizatora, właśnie z tych blach. Powiem tak... jeśli chcesz tanio to bierz śmiało, jeśli chcesz mieć spokój na kilka lat to ciężko powiedzieć. Wszystkie spawy są pryskane cynkiem w sprayu a to nie jest zbyt "fachowe" rozwiązanie. Póki co nie narzekam a mam założone od listopada i ani grama rdzy nie ma. Póki co jestem zadowolony bo cały wydech założyłem sobie sam za grosze :)

PostNapisane: 5 kwi 2008, 22:10
przez wojtek75
pawelMX6 napisał(a): Póki co nie narzekam a mam założone od listopada i ani grama rdzy nie ma. Póki co jestem zadowolony bo cały wydech założyłem sobie sam za grosze

OK dzięki za info ale napisz jeszcze jak z głośnością? Czy nie masz basowego pomruku itp?

PostNapisane: 5 kwi 2008, 23:31
przez glock
Glos jest ok. :)

PostNapisane: 6 kwi 2008, 09:10
przez pawelMX6
Dźwięk jest normalny, cichy, w środku jest bardzo przyjemnie. Więcej słychać zasysania powietrza i samego silnika niż dźwięku tłumika.

PostNapisane: 6 kwi 2008, 18:52
przez wojtek75
pawelMX6 napisał(a):Dźwięk jest normalny, cichy, w środku jest bardzo przyjemnie. Więcej słychać zasysania powietrza i samego silnika niż dźwięku tłumika.

Ja mam w tej chwili środkowy i końcowy Marix, rurę kolektorową nie pamiętam jakiej firmy . Niestety zamiast katalizatora mam tłumik przelotowy AWG i dźwięk z auta można określić jako basowy pomruk. W środku też to słychać:–( i właśnie w tygodniu chce wstawić katalizator bo strasznie denerwuje mnie ten dźwięk.... Kiedyś było bardzo cicho ale był własnie katalizator....