Strona 1 z 1
		
			
				Amortyzatory i zawieszenie
				
Napisane: 
21 cze 2005, 18:04przez Gość
				cześć, oprócz opon trzeba pomyśleć o zawieszeniu; czy komuś udało się dostać sportowe zawieszenie dedykowane do MX6 (np. KONI)? gdzie szukać ciekawych ofert? pomału kończą mi się amorki i fajnie byłoby wstawić coś milszego niż seryjne, co polecacie?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
21 cze 2005, 20:27przez LoB
				z amorami ciezko....jedynie gaz KYB'a wchodzi w gre (nawet jak szukasz w wyszukiwarce KONI to cie wysyla do KYBy)
sprezyny EIBACHA (czerwone lub czarne) -35 na os ...ok 1kpln
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
21 cze 2005, 22:13przez DOSIAAS
				Maciej w poznaniu obok komisu A2 robia sprezyny i  na zamowienie i od reki podajrze 

Znajomy tam robił AStre i jest zadowolony:]
pozdro
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
22 cze 2005, 08:39przez tomekrvf
				Polecam amortyzatory Sachs Advantage. W drugiej GE KL mam Bilstein czarne i Sachs jest o niebo lepszy.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2005, 22:24przez Gość
				dzięki za info, właśnie dostałem ofertę na amory Sachs i Kayaba; generalnie podobne ceny więc mam dylemat, ponadto są olejowe i gazowe – hmmm... co tu wybrać...
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2005, 23:58przez LoB
				ja bym wzial gaz KYBy...  

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 cze 2005, 07:12przez toms
				maciej mx6 napisał(a):dzięki za info, właśnie dostałem ofertę na amory Sachs i Kayaba; generalnie podobne ceny więc mam dylemat, ponadto są olejowe i gazowe – hmmm... co tu wybrać...
 Mógłbyś podać jakie koszty ?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 cze 2005, 07:45przez Bimbak
				toms napisał(a):Mógłbyś podać jakie koszty ?
hehe też mnie to ciekawi, w końcu mnie też kiedyś czeka wymiana amorków 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 cze 2005, 08:27przez tomekrvf
				Za sachs advantage(moim zdaniem najwyzsza polka i sprawdzone juz w dwoch autach, przez sachs opisywane jako amory dla wymagajacych, auto jest duzo sztywniejsze) trzeba zaplacic okolo 1750 PLN brutto detal za komplet.
Numery katalogowe Sachs przod L 200 171, P 200 170, TL/TP 200 178
Mozna tez kupic zwykle Super Touring 200 172, 200 173 TL/TP 200 179
Kayaba gazowe PP KYB334082 PL KYB334083 TL/TP KYB334084
Kayaba zwykle KYB634044,KYB634045   T KYB634047
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
3 lip 2005, 13:49przez Smirnoff
				Powiem szczerze, ze ja w swojej GE KL mam komplet gazówek Tokico i jestem zadowolony – auto trzyma się drogi bez zadnych stresów, a nie jest też nadmiernie twarde, co odgrywa rolę w mieście. Komplecik gazówek Tokico do GE to koszt u mnie ok. 1250zł brutto/4szt. W przypadku KYB komplet gazówek do aut z VIN przed xxxGExxxxxx271864 to koszt 1428zł brutto/4szt, natomiast komplet gazówek KYB do aut z VIN po xxxGExxxxxx271864 to koszt 1158zł brutto/4szt.
Pozdrawiam serdecznie
Smirnoff
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
4 lip 2005, 10:07przez hazell
				A ile kosztują takie olejówki (KYB i Tokico)?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
1 sie 2005, 23:41przez Sebastian_S
				Ja właśnie dziś zamawiałem dwa [jakie?] do 626 jutro odbieram. Ceny w Jaworznie 
P.H.U. TAURUS
 ul. Grunwaldzka 107 
tel. (0-32) 616-25-78 ; tel. (0-32) 753 22 11:
Kayaba:
do roku '93 olejowe 303 zł, gazowe 394 zł ( za sztukę, tył )
po roku '93 olejowe 235 zł, gazowe 270 zł ( za sztukę, tył ) – twardsze od poprzedników
Tokico:
do roku '93 olejowe 260 zł, gazowe 320zł  ( za sztukę, tył )
Więc komplety wychodzą taniej niż powyżej...
zamówiłem olejowe po '93, ciekawe co tak na prawdę dają te gazowe?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
6 sie 2005, 10:53przez Globy
				http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/amortyzatory.php
A czy do modelu sprzed 1993 mozna wrzucic amorki od nowszej wersji GE?
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
6 sie 2005, 18:58przez Sebastian_S
				Pytałem się w warsztacie tam co mi robili no i w tym sklepie co kupowałe. Powiedzieli, że można montować, ale te nowsze są znacznie twardsze... Ja zamontowałem nowszego typu a też jest to mazda z 93 co były wcześniej miekkie... Jeżdżę trzeci dzień i wszystko okey – tylko ze teraz 14' wyglądają jak kółka w maluchu (strasznie dużo auto poszło do góry) – terenowe się zrobiło.  
 
  
  Chociaż swoją drogą to ja nie wiem jak mazdy wyglądały, kiedy wychodziły z produkcji