Moje Mazda (GE 93') podczas przejazdu przez ostre nierownosci typu tory kolejowe, dziury w asfalcie (takie duze
nic nie stukalo). Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc.
Dzieki
www.mazdaspeed.pl
miazga napisał(a):podczas krecenia kierownica slychac delikatne rownomierne stuki
miazga napisał(a):A jak zachowuje sie uszkodzona maglownica
miazga napisał(a):A jak zachowuje sie uszkodzona maglownica
miazga napisał(a):podczas krecenia kierownica slychac delikatne rownomierne stuki (nie wiem czy to normalne)
miazga napisał(a):z tymi tulejami mozesz miec racje – tylko troche ich jest – wiec wymina wszystkich bylaby najleprza
mariusz.grzyb napisał(a):Podnosisz, odkręcasz, przykręcasz nową, opuszczasz i jeżdzisz
tco_tm napisał(a):brak plynu wspomagania
tco_tm napisał(a):uszkodzona pompa.
robaszki napisał(a): łożysko górne na kolumnie mcp
robaszki napisał(a):sworzeń na wahaczu
adam626 napisał(a):mocowanie drażka stabilizatora
Bokciu napisał(a):Stawiam na przekładnie
miazga napisał(a):pod kraweznik najpierw stuknelo w jednym kole a potem w drugim
miazga napisał(a):bedzie wymina pokolei od najtanszych do najdrozszych czesci
tomekrvf napisał(a):Stukanie mozna usunac(przynajmniej tak mówi biluletyn serwisowy Mazdy) w manualu jest blad na stronie N-21(?) chodzi o kąt odkręcenia podpory listwy maglownicy zamiast 45 stopni powinno byc 20
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6