Odczyt kodów DTC (626 GE CD4E Cronos)

Chcę sprawdzić kody błędów.
Pojazd: 626 Cronos 2.0 ASB (CD4E) '95
W złączy diagnostycznym nie ma pinów do testów (TAT, FAT) jest oczywiście GND i +B oraz kilka innych.
Jest dodatkowe złącze diagnostyczne blizej lampy i tam jest niby ten przewód STI ale po zwarciu do masy nic się nie dzieje a dokładniej:
– zwieram STI do masy,
– siadam za stery,
– włączam zapłon (nie włączam silnika),
– czekam, czekam,
– po 30 sekundach lampka od ASB błyska 1 raz na bardzo krótko i dalej cisza,
– włączam silnik,
– czekam, czekam,
– i juz nic a nic nie błyska.
A zawsze na zimnym silniku jeśli próbuję jechać zanim się nie dogrzeje to zaczyna błuskać lampka od ASB i po dogrzaniu przestaje.
Jeśli możecie to pomóżcie!!!
Pozdrawiam
_MarSs_
P.S. Bardzo mi to nie przeszkadza ale zawsze to człowiek chciałby, żeby nic mu po oczach nie błyskało. Prawda?
Pojazd: 626 Cronos 2.0 ASB (CD4E) '95
W złączy diagnostycznym nie ma pinów do testów (TAT, FAT) jest oczywiście GND i +B oraz kilka innych.
Jest dodatkowe złącze diagnostyczne blizej lampy i tam jest niby ten przewód STI ale po zwarciu do masy nic się nie dzieje a dokładniej:
– zwieram STI do masy,
– siadam za stery,
– włączam zapłon (nie włączam silnika),
– czekam, czekam,
– po 30 sekundach lampka od ASB błyska 1 raz na bardzo krótko i dalej cisza,
– włączam silnik,
– czekam, czekam,
– i juz nic a nic nie błyska.
A zawsze na zimnym silniku jeśli próbuję jechać zanim się nie dogrzeje to zaczyna błuskać lampka od ASB i po dogrzaniu przestaje.
Jeśli możecie to pomóżcie!!!
Pozdrawiam
_MarSs_
P.S. Bardzo mi to nie przeszkadza ale zawsze to człowiek chciałby, żeby nic mu po oczach nie błyskało. Prawda?