Przełożenia poszczególnych biegów wyglądają tak:
www.motor-talk.de napisał(a):1. Gang
3,31
2.Gang
1,83
3.Gang
1,31
4.Gang
0,97
5.Gang
0,76
R.Gang
3,17
Może zechcesz samemu taki schemat stworzyć?
http://626ge.nufag.de/forum/viewtopic.php?f=19&t=4113EDIT: technicznie napęd 4WD w GE to to samo co 4WD w Mazda 626 GD/Mazda Capella.
Na rynku Japonia, Australia, Nowa Zelandia, Oceania można znaleźć GFki z KL-ZE i 4WD ale tylko w automacie i chyba tylko w kombi. Co to był za napęd technicznie rzecz biorąc to jednak nie wiem, ale myślę że raczej tylko na potrzeby GF i tylko na tak wąski rynek nic nowego by nie wymyślali, a automat wstawiali by nie zarżnąć KLem przeniesienia napędu bo to nie był najsolidniejszy napęd.
PS: Gdzieś na forum znajdziesz na 100% schemat całego układu napędowego z GD.
Tunel w 4WD GE
http://www.bilder-hochladen.net/files/9dih-1-jpg.html