Witam
Stoje przed koniecznoscia wymiany klockow i oslony przeciwpylowej tloczka. W zwiazku z tym mam dwa pytania:
– Czy przy wymianie tej oslony powinienem wykrecic tloczek czy wyjac go jak w przypadku zaciskow przednich?
– Czy gdybym robil sama wymiane klockow to musialbym schowac tloczek wkrecajac czy wpychajac do srodka?
Pzdr
Wymiana klockow tyl + wymiana oslony tloczka
Strona 1 z 1
SHY napisał(a):zy gdybym robil sama wymiane klockow to musialbym schowac tloczek wkrecajac czy wpychajac do srodka?
Z tyłu sie wkręcają, z przodu wciskają
Tłoczki w tylnych zaciskach wkręcają się a nie wciskają
???? Co mam zrobić żeby tłoczek schował się całkiem, na równi z obudową zacisku
W tej chwili wystaje gdzies okolo 5 – 8 mm jak zdejme klocki i maksymalnie go wcisnę do środka.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Z tylu sie wkreca napewno bo wlasnie przed chwila skonczylem dzialac z zaciskami. Jesli Ci nie wchodzi to zejmij zacisk i wykrec go. Zobacz czy nie masz zabrudzonego tloczka albo moze jakis brud wewnatrz przeszkadza. U mnie operacja odbyla sie bez zadnych problemow. Musze tylko jutro po przejechaniu wyregulowac troszke reczny bo po paru kilometrach, mimo ze byl ustawony lekko sie wyluzowal.
Pzdr
Pzdr
SHY
SHY napisał(a):Zobacz czy nie masz zabrudzonego tloczka albo moze jakis brud wewnatrz przeszkadza.

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6