626 Comprex problem z hamulcem

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Tomcio1972 » 30 paź 2010, 11:02

Witam nie znalazłem takiego wątku jeżeli był to przepraszam i proszę do kosza .
Otóż w mojej magdalence dzieje się coś takiego przy skręcie w prawo bądź w lewo przedni lewy zacisk hamulcowy piszczy tak jak by hamował zaciski przeczyszczone któryś raz z kolei i dalej się blokuje ( piszczy tylko przy skręcie ) cóż to może być takiego ? szukać przyczyny w przewodzie tym giętkim czy raczej coś innego ?
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez DamianMX6 » 30 paź 2010, 16:47

Co wyczyściłeś, możesz opisać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez bazyl wspaniały » 30 paź 2010, 18:13

A sprężynki rozpierające w komplecie??
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Tomcio1972 » 30 paź 2010, 18:59

no normalnie wyczyszczone zaciski chodzą leciusieńko da rade wcisnąć tłoczek ręką
jakie sprężynki ? słońce bo nie kumam <glupek2> może jakieś foto ?
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez yalik » 30 paź 2010, 21:14

sprawdz przewód giętki.....miałem tak w 405 przewód był drożny na przedmuch ustami ale jak podpiołem pod kompresor to wtedy się przytykał i w aucie chamulec był ok ale po puszczeniu pedału bardzo powoli odbijał i długo potrafił piszczeć
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 21:03
Posty: 11
Skąd: Grodków
Auto: mazda 626 1,8 16v 96r

Postprzez Tomcio1972 » 30 paź 2010, 22:16

a w mojej starej 405 przewód puchł
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez bazyl wspaniały » 30 paź 2010, 22:51

Tomcio1972 napisał(a):no normalnie wyczyszczone zaciski chodzą leciusieńko da rade wcisnąć tłoczek ręką
jakie sprężynki ? słońce bo nie kumam <glupek2> może jakieś foto ?

Dwa druciki w kształcie U któe zapina się do klocków aby te nie ladały pomiędzy tarczą a zaciskiem
są po dwa w każdym zacisku
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Tomcio1972 » 30 paź 2010, 23:00

a zakumałem są ok
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez DamianMX6 » 31 paź 2010, 06:33

Tomcio1972 napisał(a):no normalnie wyczyszczone zaciski chodzą leciusieńko da rade wcisnąć tłoczek ręką


Odkręć zacisk, nasmaruj prowadnice, wyjmij klocki, nasmaruj w miejscu ich styku z zaciskiem i musi być ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez bazyl wspaniały » 31 paź 2010, 07:15

DamianMX6 napisał(a):
Tomcio1972 napisał(a):no normalnie wyczyszczone zaciski chodzą leciusieńko da rade wcisnąć tłoczek ręką


Odkręć zacisk, nasmaruj prowadnice, wyjmij klocki, nasmaruj w miejscu ich styku z zaciskiem i musi być ok.

Wszystko ok, ale ja bym prowadnic klocków jedna nie smarował. Wyczyśccić tam tylko pożądnie i wystarczy ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez DamianMX6 » 31 paź 2010, 11:13

bazyl wspaniały napisał(a):Wszystko ok, ale ja bym prowadnic klocków jedna nie smarował. Wyczyśccić tam tylko pożądnie i wystarczy ;)


Prowadnice zacisku z jarzma miszczu Bazylu :> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Tomcio1972 » 31 paź 2010, 11:58

no tak zrobiłem problem nie znikł muszę poszukać w przewodzie giętkim może tam tkwi problem ? dzięki wszystkim za podpowiedzi <spoko>
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez kater83 » 12 lis 2010, 03:30

Może jeszcze jedna sprawa. Masz pod takim kapturkiem takie coś mocującego co się odkręca 12. Po odkręceniu tego można mechanizm podnieść do góry , a on dalej jest zamocowany u góry. (mamy wtedy dostęp do klocków.O to mocowanie się może rozchodzić. Mechanizm hamulcowy powinien tam chodzić luźno. Dokładniej poruszać się góra / dół (czyli zakrywamy / odkrywam klocki) i lewo / prawo (czyli w kierunku silnika / od silnika). Ruch prawo /lewo mam na myśli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez bazyl wspaniały » 12 lis 2010, 23:45

DamianMX6 napisał(a):
bazyl wspaniały napisał(a):Wszystko ok, ale ja bym prowadnic klocków jedna nie smarował. Wyczyśccić tam tylko pożądnie i wystarczy ;)


Prowadnice zacisku z jarzma miszczu Bazylu :> .

Ja tam nie wiem... :D ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez DamianMX6 » 12 lis 2010, 23:54

bazyl wspaniały napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):
bazyl wspaniały napisał(a):Wszystko ok, ale ja bym prowadnic klocków jedna nie smarował. Wyczyśccić tam tylko pożądnie i wystarczy ;)


Prowadnice zacisku z jarzma miszczu Bazylu :> .

Ja tam nie wiem... :D ;)


ty mi tu oczu nie mydlij <lol> :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Speed » 13 lis 2010, 00:13

U mnie tak piszczy rant tarczy po wyczyszczeniu mam trochę spokoju , tylko ze tarcze są leciutko zwichrowane powyżej 170-180 podczas hamowania leciutko bija a przed zima niechce mi się ich wymieniać
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6