noxes napisał(a):Ja to bym w sumie siedemnastki odradzał na polskie drogi. Zawieszenie szybko padnie, i będziesz zaczepiał podwoziem o progi zwalniające przy obciążeniu.
Gdybyś powiedział o 18-stkach to ok to fakt ryzyko na polskie drogi zakładać ale jak wiadomo na forum jest wiele osób co tego typu posiada koła i nie narzeka, to raz dwa totalnie nie rozumiem co ma rozmiar felg do tego że będziesz zaczepiać nadwoziem, jeżeli auta nie masz obniżonego to śmiało bierz 17-stki autko od razu będzie inaczej wyglądać i prześwit zawsze będzie mniejszy niż na mniejszych. Dla przeciętnego kowalskiego jakim jestem np. ja różnica w przyśpieszaniu na 16" a 17" kołach nie jest odczuwalna a jeśli nawet to w mieście i tak ścigać się nie będziesz więc nie ma problemu. Tak więc bez wahania bierz 17-stki. Ja mam co prawda Xedosa ale to raczej nie zmienia faktu że przy Waszych autach będzie podobnie.

Na zdjęciu widać wyraźnie po lewej mój Xed na 17-stkach w takiej konfiguracji i takim obniżeniu jest ryzyko zawadzania o progi etc... ale to nie rozmiar kół o tym decyduje a sprężyny etc ... a po prawej masz 626 na ori srubach bez obniżenia nawet jak by do niego 18-stki kolega wpakował to nadal auto stało by tak samo ....
