Mazda 626 GE Jakie alufelgi?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Cariel » 26 paź 2010, 19:54

Witam. Nie bardzo wiedzialem w jakim dziale zalozyć ten temat, no ale najwyzej przenieście.
Otóż posiadam mazde 626 GE 1.8 97' I planuje wstawić do niej alufelgi, i tu sie pojawia problem. – czy rozmiar 17" nie bedzie za duży? Chodzi mi tu o spisywanie sie zawieszenia powiedzmy "seryjnego" oraz prowadzenie sie. Jezeli ktoś ma tego rodzaju felgi w tym aucie prosze o odpowiedz, mile widziane by bylo zdjęcie jak autko sie prezentuje :)

z góry dzieki za odp.
pozdrawiam
Cariel
 

Postprzez Leszek » 26 paź 2010, 20:04

Przenoszę –> Moderator działu zadecyduje co zrobić z tym tematem. . .
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Cariel » 26 paź 2010, 20:07

Radziłbym zalozyć tak jak na normalnych forach dział "pytania i pomoc" czy cos temu podobne.
Cariel
 

Postprzez noxes » 26 paź 2010, 20:56

Ja to bym w sumie siedemnastki odradzał na polskie drogi. Zawieszenie szybko padnie, i będziesz zaczepiał podwoziem o progi zwalniające przy obciążeniu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Bartek1986 » 27 paź 2010, 01:48

A co niby ma rozmiar felgi do zaczepiania czymś o progi zwalniające ? <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez AmRoZ » 27 paź 2010, 09:16

noxes napisał(a):Ja to bym w sumie siedemnastki odradzał na polskie drogi. Zawieszenie szybko padnie, i będziesz zaczepiał podwoziem o progi zwalniające przy obciążeniu.


Gdybyś powiedział o 18-stkach to ok to fakt ryzyko na polskie drogi zakładać ale jak wiadomo na forum jest wiele osób co tego typu posiada koła i nie narzeka, to raz dwa totalnie nie rozumiem co ma rozmiar felg do tego że będziesz zaczepiać nadwoziem, jeżeli auta nie masz obniżonego to śmiało bierz 17-stki autko od razu będzie inaczej wyglądać i prześwit zawsze będzie mniejszy niż na mniejszych. Dla przeciętnego kowalskiego jakim jestem np. ja różnica w przyśpieszaniu na 16" a 17" kołach nie jest odczuwalna a jeśli nawet to w mieście i tak ścigać się nie będziesz więc nie ma problemu. Tak więc bez wahania bierz 17-stki. Ja mam co prawda Xedosa ale to raczej nie zmienia faktu że przy Waszych autach będzie podobnie.

Obrazek

Na zdjęciu widać wyraźnie po lewej mój Xed na 17-stkach w takiej konfiguracji i takim obniżeniu jest ryzyko zawadzania o progi etc... ale to nie rozmiar kół o tym decyduje a sprężyny etc ... a po prawej masz 626 na ori srubach bez obniżenia nawet jak by do niego 18-stki kolega wpakował to nadal auto stało by tak samo .... ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2008, 13:28
Posty: 1388
Skąd: warszawa / żory
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 92'

Postprzez Cariel » 27 paź 2010, 10:49

Amroz o taką odpowiedz mi wlasnie chodzilo :) wielkie dzieki
Cariel
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6