Nieprecyzyjne działanie skrzyni biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Grzyby » 10 lis 2006, 12:56

buba74 napisał(a):sezon spokoju...

optymista :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jaksa » 10 lis 2006, 13:02

buba74 napisał(a):...niech smarują...
<diabełek> zawsze to parę zyli w kieszeni...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez buba74 » 10 lis 2006, 13:46

Grzyby napisał(a):optymista

Jaksa napisał(a):zawsze to parę zyli w kieszeni


i na flaszkę zostanie... :) z tymi półśrodkami to ludziska przesadzają...a najlepiej jakby 15 letnie auto jeździło jak nowe...ooo...a tak powiem szczerze, że w mojej starej Madzi biegi chodzą lepiej jak w 2 letniej Skodzie Fabii mojego brata... i co tu narzekać....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez Bacharek » 27 lip 2008, 12:22

Pootrek dobrze mówisz. Ja też sie podo tym podpisuję. Po prostu trzeba 2 razy wysprzęglić a najlepiej jak się jeszcze samochód trochę potoczy.
U mnie z kolei słabo wchodzi 1 bieg nawet jak toczę się 5km/h czyli prawie nic to muszę użyć lekkiej siły aby go wepchnąć, ale jak się całkiem zatrzymam to wchodzi lekko. Czy to normalne czy nie powinien lekko wchodzić do około 20km/h. Sam drążek też mi ostatnio zresztą coś ciężej pracuje.
Bacharek
 

Postprzez Szyna » 23 lis 2008, 15:03

U mnie to samo. Jak się toczę powoli i chce wrzucić 1 to muszę troszkę mocniej popchnąć ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3366 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez beret » 24 lis 2008, 20:17

zgadzam sie z wami co do 2 biegu i wstecznego myslałem ze to sprzegło
beret
 

Postprzez VeryCoolMan » 24 lis 2008, 22:14

Szyna napisał(a): Jak się toczę powoli i chce wrzucić 1 to muszę troszkę mocniej popchnąć

Podobno nie powinno sie tego robić .. trzeba stanąć i dopiero jedynka wkurzające ale cóż <diabełek>
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez Prowokator » 24 lis 2008, 23:49

ha u mnie w GW to samo 2 i wsteczny :) , a mechanik straszył sprzęgłem uffffff
Mam madzie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lis 2007, 00:03
Posty: 17
Skąd: Lędziny
Auto: Mazda 626 2.0i GW 98

Postprzez Bodzio M » 25 lis 2008, 11:20

ja mam to samo, po prostu trzeba wyczuć obroty to nie zgrzyta. prawie zawsze sie udaje
Bodzio M
 

Postprzez dyszel » 28 lis 2008, 12:17

u mnie jak temperatura otoczenia spada do okolic zera, to przy pierwszej zmianie z 1 na 2 (pierwszy wyjazd z rana) lubi czasem harcnąć po trybach, ale zauważyłem że pomaga wstępne nagrzanie oleju w skrzyni poprzez pozostawienie go na min lub dwie na luzie.) Wiadomo że wtedy wałek główny skrzyni się obraca i miesza naszą oleistą paciarę rozrzedzając ją. A co byście nalali do skrzyni do GE FS o przebiegu 220000km?Bo tak się pr5zymierzam do zmiany.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6