Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
Jarzmo nie chce rozdzielić sie z zaciskiem, jeden z bolców jest zapieczony i nie mozna go ruszyć.
fotka pożyczona z forum
fotka pożyczona z forum
- Od: 23 paź 2011, 12:43
- Posty: 19
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V LPG 96
szkoda że
Jak Żubr nie pomógł tam mechanik podgrzaną Coca Cole pośle.
A tak tylko moge napisać byś spróbowal zamoczyć i pomoczyc w podgrzanej coli i spróbował odkręcić jak nie to trzeba by podgrzać palnikiem.
bo bym napisał:fotka pożyczona z forum
Jak Żubr nie pomógł tam mechanik podgrzaną Coca Cole pośle.
A tak tylko moge napisać byś spróbowal zamoczyć i pomoczyc w podgrzanej coli i spróbował odkręcić jak nie to trzeba by podgrzać palnikiem.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
zamówiłem nowe zaciski, stare zregeneruje i sprzedam. Stare zaciski będę moczył jak nie ruszy to palnik a na koniec to przecięcie i wspawanie nakrętki na wystająca czensc bolca i kręcenie kluczem lub rozwierce.
teraz pytanie w jarzmie obydwa sworznie (bolce) sa takie same taki zestaw naprawczy wystarczy ? czy lepiej kupić jarzmo ze sworzniem. koszt 30zł sworznia jarzmo to samo.
teraz pytanie w jarzmie obydwa sworznie (bolce) sa takie same taki zestaw naprawczy wystarczy ? czy lepiej kupić jarzmo ze sworzniem. koszt 30zł sworznia jarzmo to samo.
- Od: 23 paź 2011, 12:43
- Posty: 19
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V LPG 96
no ja nie moczyłem palnik gazowy (opalarka ) parę minut i sam zlazł rozbierzesz to zobaczysz czy to ci wystarczy
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Witam, też aktualnie regeneruję tylne zaciski tyle że w 323F BA 2,0 – są one bardzo podobne do tych z GE. Dzięki autorowi za fotorelację, przyspieszyła pracę. Mam w związku z tym pytanie: Czy oba sworznie jarzma są wymienne?? Potrzebuje wymienić ten bez śruby. W poście krzysiek292 widzę na focie że jest wykręcony ale w EPC http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AEBM01&_grp=W1&blk=2610%20A element nr 26-29X widnieje jako jedna integralna część. Prosiłbym o odpowiedź.
Sympatyk Mazd wszelakich....
- Od: 5 lis 2011, 21:16
- Posty: 7
- Auto: Honda Civic EJ9,
(323F BA 2,0 V6 w rodzinie)
witaj.na pewno są oby dwa wymienne,bo wczoraj miałem odkręcone i czyściłem w wiertarce(ale mówię o GE) wykręcasz imbusem chyba 6 albo większym.wejście na imbus jest w tym samym miejscu co w drugim sworzniu na klucz.
- Od: 22 gru 2007, 22:09
- Posty: 4
- Skąd: Chojnice
- Auto: Mazda 626 2.0 16v GE 95r
Dzięki wielkie!! Faktycznie jest tam otwór na imbus, był tak zasyfiony ze go nie zauważyłem. Części składowe zacisków są identyczne, różny jest sam korpus bo zacisk w GE jest po przeciwnej stronie koła niż w BA. Raz jeszcze dzięki.
Ps. A ma ktoś namiary na miejsce gdzie taki sworzeń można zakupić??
Edit: Oba sworznie są elementami zestawu naprawczego ATE 24.0101-3001.2 który kosztuje ok 150 PLN więc trzeba szukac używki.
Ps. A ma ktoś namiary na miejsce gdzie taki sworzeń można zakupić??
Edit: Oba sworznie są elementami zestawu naprawczego ATE 24.0101-3001.2 który kosztuje ok 150 PLN więc trzeba szukac używki.
Sympatyk Mazd wszelakich....
- Od: 5 lis 2011, 21:16
- Posty: 7
- Auto: Honda Civic EJ9,
(323F BA 2,0 V6 w rodzinie)
Dlaczego chcesz go wymieniać?U mnie był cały zasyfiały i miał lekkie wżery. Wykręciłem z jarzma wsadziłem do wiertarki,full obrotyn.Najpierw papier 250,potem 400 do wygładzenia i sworzeń jak ta lala.Nowa uszczelka do tego i jest super.
- Od: 22 gru 2007, 22:09
- Posty: 4
- Skąd: Chojnice
- Auto: Mazda 626 2.0 16v GE 95r
U mnie ten sworzeń nie ma wżerów od rdzy tylko wcięcie od szlifierki kątowej na 1/3 średnicy sworznia i szerokości ok 2cm – poprzedni właściciel tak umiejętnie odcinał śrubę mocującą jarzmo do wahacza – tak przynajmniej się domyślam bo śruba nie oryginalna i sworzeń pokiereszowany. Zamówiłem używane jarzmo z dwoma sworzniami za 30PLN i mam nadzieje ze będzie git. Jeszcze jeden urwany odpowietrznik czeka na wykręcenie....
Edit:siegu
Regeneracja nabiera tempa, wszystkie części już są i mam kolejny problem. Jak rozebrać wnętrze starego tłoczka żeby przerzucić "bebechy" do nowego?? Sprężynke i podkładkę typu E już zdjąłem. Co dalej??
Uploaded with ImageShack.us
Edit: Cały myk polega na wyjęciu pierścienia sprężystego który jest w wyżłobieniu tłoczka pod "gwiazdką". Jako że nie udało mi sie go wyjąć tłoczek ostrożnie rozciąłem kątówką i wnętrzności przełożyłem do nowego tłoczka. Wciśnięcie ich do nowego też nie było takie proste jakby mogło sie wydawać, doskonale sprawdziło się wbicie młotkiem przez nasadkę 18 tak aby sprężyna wskoczyła w wyżłobienie.
Edit:siegu
Regeneracja nabiera tempa, wszystkie części już są i mam kolejny problem. Jak rozebrać wnętrze starego tłoczka żeby przerzucić "bebechy" do nowego?? Sprężynke i podkładkę typu E już zdjąłem. Co dalej??
Uploaded with ImageShack.us
Edit: Cały myk polega na wyjęciu pierścienia sprężystego który jest w wyżłobieniu tłoczka pod "gwiazdką". Jako że nie udało mi sie go wyjąć tłoczek ostrożnie rozciąłem kątówką i wnętrzności przełożyłem do nowego tłoczka. Wciśnięcie ich do nowego też nie było takie proste jakby mogło sie wydawać, doskonale sprawdziło się wbicie młotkiem przez nasadkę 18 tak aby sprężyna wskoczyła w wyżłobienie.
Sympatyk Mazd wszelakich....
- Od: 5 lis 2011, 21:16
- Posty: 7
- Auto: Honda Civic EJ9,
(323F BA 2,0 V6 w rodzinie)
lukasz 323C napisał(a):pchnąłem samym tym hakiem do zaczepienia linki do oporu, ale ręczny dalej nie trzyma. Przed robota wystarczyło tylko że ruszyłem nic centymetr i już ręczny trzymał a teraz pcham do końca i kapa.
mam dokladnie to samo! haczyk od linki ma bardzo duzy skok ruchu i nie hamuje ani troszke (0%). można temu zaradzić??
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
Grunt to dobrze odpowietrzyć hamulce, samoregulator powienien sam wyregulować iłę i naciąg ręcznego. Jeśli wszystkie części się ruszają, nic się nie poci to ręczny wróci po kilku zaciągnięciach. Mowa o 100% hydraulicznym tylnym hamulcu (xedos).
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Zubeck napisał(a):mam dokladnie to samo! haczyk od linki ma bardzo duzy skok ruchu i nie hamuje ani troszke (0%). można temu zaradzić??
miałem tak w GE, moja rada; podnieś cały tył samochodu do góry w zaciskasz masz srubki imbusowe do regulacji wkręć tę śrubkę aż kręcące sie koło napotka delikatny opór, później wyreguluj śrubą przy rączce ręczego, jeśli regulacja była do końca wkręcona to należy to wykręcić i zrobić id początku. Ja tak zrobiłem i na ręcznym nie ruszę samochodem a trzyma ba 3 ząbku
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
A to inna sprawa że trzeba tym regulatorem wyregulować, tylko ja zauważyłm, że wystarczy zrobić tak by gwint w tłoczku "załapał" gwint na swożniu i potem hamulec sam się wyreguluje.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Potrzebuję rady. W trakcie regulacji ręcznego urwał mi się gwint klucza imbusowego i klucz obraca się luźno. Recznego brak. Czy ktoś ma pomysł jak to zregenerować bez zmainy zacisku (który jest prawie nowy)?
-
lipa2552
Trzeba wywiercić dziurę i użyć takiego czegoś do wykręcania a jak nie pójdzie to trzeba całkiem wywiercić i nagwintować. Kiedyś coś takiego robiłem w głowicy Cinq i dało radę, ale trzeba powolutku robić i małymi krokami.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Jeśli w zacisku to nie jest to gwint a tryby regulatora. Pozostaje zregenerować porządnie zacisk i kupić nowy regulator za 30 w Carspedzie. U siebie nie wyczyściłem otworu w którym siedzi ten regulator i niestety mam już po regulacji. Zacisk oczywiście hamuje:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Można, ale masz już informację, że musisz się zaciskiem zająć przy użyciu stosownego zestawu naprawczego.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Można, ale masz już informację, że musisz się zaciskiem zająć przy użyciu stosownego zestawu naprawczego.
Dziękować zatem.
Jeszcze pytanko – może ktoś ostatnio kupował i może polecić jakiś sklep? Na aledrogo jakoś tak drogo:(
szerokości
grzech
grzech
w intercars jest jeszcze drożej. Do mnie z alledrogo jedzie zestaw autofren za łącznie 36 a w ic jest za chyba 42.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6