Przejedz się BJ-tkąklub3 napisał(a):Czy nie uważacie, że 626 ma stosunkowo duży promień skrętu

www.mazdaspeed.pl
Przejedz się BJ-tkąklub3 napisał(a):Czy nie uważacie, że 626 ma stosunkowo duży promień skrętu
mayer napisał(a):w porównaniu z mercedesem W124 kombi to zawraca się nią jak TIRem
znam przypadek gdzie krzyżak się zatarł tak skutecznie że kierownice trzaba było w dwóch rękach kręcić mimo że wspomaganie działało prawidłowokemot napisał(a):A może krzyżak układu kierowniczego padł??
kemot napisał(a):Proponuje podnieść przód auta do góry tak aby koła przednie były w powietrzu.Odpalamy silnik no i kręcimy:)Jeśli różnicy nie będzie az tak dużej to znaczy że przyczyna musi być gdzieś w pompie albo w przekładni.Jeśli zaś różnica jest znaczna to może łożyska skrętne.A może krzyżak układu kierowniczego padł??Kiedyś maiłem podobny problem lecz w fordzie.Po wymianie jak ręką odjął.
glock napisał(a):Jak szprawdzić czy pompa wspomagania nie jest padnięta?
glock napisał(a):Bazyl jak bedzie pompa to się do Ciebie zgłoszę.
Lejesz płyn do zbiorniczka wyrównawczego i kręcisz do oporu kierownicą w lewo i w prawo (na odpalonym silniku oczywiście), ciągle dolewając płynu, aby nie "uciekł" ze zbiorniczka. Powtarzasz te czynności aż do momentu jak w zbiorniczku przestanie ubywać płynu.Redoo napisał(a):a ja się zapytam jak odpowietrzyć Pompę WSP.kier.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6