Gumy drążka stabilizatora – jakie dobrać (626 GE Cronos)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Hugo » 19 lis 2008, 10:10

Nie robiłem jeszcze. Próbowałem, ale przeraziłem się. Nie wiem jak się za to zabrać.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Hugo » 19 lis 2008, 20:51

Proszę o info co trzeba odkręcić, opuścić itd. żeby bez odkręcania niepotrzebnie jakiś śrub wymienić te nieszczęsne gumy.
Szukajka pokazuje tylko opis wymiany gum w 323/Mx-3.
Bardzo proszę.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Hugo » 26 lis 2008, 00:15

Dzięki za pomoc. A forumowa szukajka nie nadaje się do niczego, a już napewno nie do szukania.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez oblivion » 26 lis 2008, 08:13

Niestety, jakbym wiedział to bym podpowiedział... :|
Znalazłem coś takiego:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 26 lis 2008, 08:52

oblivion napisał(a):Niestety, jakbym wiedział to bym podpowiedział...
Wiem oblivion.
Niestety fotka, którą wkleiłeś pokazuje drążek stabilizatora z tyłu. A tam wymiana gumek to czysta poezja w porównaniu do przodu.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez pawelc » 26 lis 2008, 09:14

jeżeli nie ma dojścia to tylko opuszczenie ławy -niestety już wiele aut tak mam żeby wymienić gumy stabilizatora trzeba opuszczać przednie sanki :( ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez oblivion » 26 lis 2008, 09:31

Uh, ja się przymierzam do tyłu i stąd tył w mojej głowie ;)
Czekam jeszcze na zakup amortyzatorów.
A jakie gumy do tyłu zakupiłeś? Masz może jakiś symbol?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 26 lis 2008, 13:14

oblivion napisał(a):A jakie gumy do tyłu zakupiłeś? Masz może jakiś symbol?
Poprzedni właściciel zrobił mi prezent i wymienił dzień przed sprzedażą :D
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez qbass » 30 lis 2008, 19:24

Hugo napisał(a):Proszę o info co trzeba odkręcić, opuścić itd. żeby bez odkręcania niepotrzebnie jakiś śrub wymienić te nieszczęsne gumy.

Oba drążki idące od lewarka do skrzyni, poprzeczną belkę, wzdłużny wspornik, następnie podstawić np. dobry lewarek pod ławę/poprzecznicę i delikatnie opuścić. Śrubę, do której jest lepszy dostęp (przednia patrząc w stronę silnika) należy odkręcić, natomiast drugą wystarczy poluzować (tak samo z drugą gumą).


Pamiętaj o dobrej ilości smaru na gumę ;)
Powodzenia, robota trochę upierdliwa. Jeśli jeszcze tego nie robisz, to może niedługo zrobię fotorelację z tej operacji.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Hugo » 1 gru 2008, 09:30

qbass ogromne dzięki.
qbass napisał(a):Pamiętaj o dobrej ilości smaru na gumę
Jakiego smaru? Po co?
qbass napisał(a):Jeśli jeszcze tego nie robisz, to może niedługo zrobię fotorelację z tej operacji.
Zrobię to dzisiaj zgodnie z Twoim info.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez qbass » 1 gru 2008, 12:36

Hugo napisał(a):Jakiego smaru?

Najlepiej przystosowanego do smarowania gumy (różowy), ostatecznie wystarczy łozyskowy.


Hugo napisał(a):Po co?

Inaczej miałbyś baaardzo niemiłe dźwięki w zawieszeniu ;) Coś jak stare, skrzypiące łóżko.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez oblivion » 1 gru 2008, 14:13

No, ja mam takie dźwięki z tyłu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Hugo » 1 gru 2008, 16:27

qbass napisał(a):Najlepiej przystosowanego do smarowania gumy (różowy),
Pasta miedziowa może być?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez qbass » 1 gru 2008, 16:53

Może ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Hugo » 1 gru 2008, 20:20

Wypompowałem wodę z kanału, wjechałem autem na kanał, wlazłem pod nią ;) i...brakowało mi nieco natchnienia dzisiaj. Jestem na kacu po Andrzejkach :) . Wniosek z tego taki, że poczekam na fotorelację.
Stwierdziłem, że jeśli nie podołam dzisiaj wymianie gumek to wymienię sobie przednie klocki hamulcowe (komplet klocków Ate już wożę jakiś czas w bagażniku). Nic bardziej mylnego. Wulkanizator tak dokręcił mi koła, że ukręciłem pokrętło od nasadek :|
Jedyną zaletą, że wlazłem dziś pod auto jest to, że zauważyłem dość spory wyciek spod uszczelki pokrywy zaworów. Leci w tylnym narożniku przy rozrządzie. Wyciek "dotarł" już do połowy wysokości bloku :| (niżej niż filtr oleju). Uszczelka niedawno wymieniana na oryginał niemiecki Victor Reinz. Co za szmelc. Trzeba wymienić na oryginał Mazdy. Brak słów na te niemieckie produkty. Wszystko co niemieckie w tym aucie sprawia mi problemy (szyberdach, wycieraczki i teraz ta uszczelka).
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez nun » 16 kwi 2010, 22:22

Podłączę się do tematu. Mam akurat Madzię GE 96' strzelił mi cały przedni stabilizator więc wziąłem się w końcu do wymiany :)
W związku z tym gumki też do wymiany i mam ten sam problem jak koledzy, czyli rozmiar otworu w gumie. Stabilizator ma 26 mm a otwór w gumie 22 mm
w zaprzyjaźnionym sklepie szukali dwa dni co jest grane i mówią ze nie ma innych. Ja je upchnąłem i nawet udało mi się załapać śruby ale po dokręceniu dla mnie kicha
nie skręcam na razie auta bo coś muszę dopasować, wiec mam pytanko czy ktoś może coś WYKOMBINOWAŁ w tym temacie ?
nun
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2008, 00:17
Posty: 8
Skąd: Lubań
Auto: Mazda 626 GE 1,8 1996

Postprzez morfi » 17 kwi 2010, 11:20

ja miałem ten sam problem, okazało się ze gumy można odkręcić bez rozbierania zawieszenia, wystarczy zdolny mechanik wygięty klucz i podnośnik, gumy kupione w JC firmy YAMATO posiadały za mały otwór, ale mechanik stwierdził że u mnie problemem okazał się przesunięty drążek stabilizatora po ustawieniu całego stabilizatora tak aby był na równo wysunięty z każdej strony problem pukania zaniknął, wymieniłem tylko końcówki drążków stabilizatora na nowe firmy 555. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 255 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez assalam79 » 11 sty 2011, 12:57

Heyka jak wymienić gumy stabilizatora w Mażdzioszce 6 z przodu, słyszałem że można to zrobić prościej niż opuszczać to i owo...
assalam79
 

Postprzez salvador » 29 sty 2011, 00:39

dziś wymieniali mi gumy w serwisie, jutro zerknę na fakturę to podam symbol pasujących do cronosa 2.0
Obrazek
A jeśli chodzi o cokolwiek z klimą w chojnicach lub okolicach – to polecam http://www.klimacool.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sty 2011, 22:08
Posty: 14
Skąd: Greenville near Beeftown
Auto: 626 cronos 2.0 DX FS

Postprzez salvador » 31 sty 2011, 15:52

khm hkm ... trochęmi się zeszło.

pasujące gumy stabilizatora do cronosa 2.0: J73014YMT
Obrazek
A jeśli chodzi o cokolwiek z klimą w chojnicach lub okolicach – to polecam http://www.klimacool.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sty 2011, 22:08
Posty: 14
Skąd: Greenville near Beeftown
Auto: 626 cronos 2.0 DX FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6