Prawidłowa praca i regulacja tylnego zacisku

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Bimbak » 10 maja 2007, 13:51

A ja te właśnie śruby nie mogę ruszyć za cholere

Wiem że to banalne... ale kręcisz w dobrą stronę?
Zalej jakimś odrdzewiaczem penetrującym ... zostaw na noc i na drugi dzień musi puścić.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Bimbak » 10 maja 2007, 14:03

Bimbak ty zacisk tylko demontujesz i robisz teanimację ruszając dzwigienką czy rozbierasz go do części pierwszych i wszystko czyścisz??

różnie :) Zależy od czasu jakim dysponuję. Zwykle jednak kończy się na zdemontowaniu zacisku, wyciągnięciu "imbusika" przesmarowaniu go, rozruszaniu dźwigni z jednoczesnym smarowaniem oliwką i ponownym montażu. Całość mi zajmuje teraz jakieś 30min łącznie z odpowietrzaniem zacisku <lol>
sołtys napisał(a):a co wchodzi w skład zestawu, rozumiem że wszystkie gumki ale czy coś jeszcze??

nie mam pojęcia ponieważ nawet się nie pytałem o to ale podejrzewam że wszystkie wnętrzności opisane na rysunku słówkiem REPLACE.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Rekin » 10 maja 2007, 18:10

Bimbak Próbuję odkręćić w dół zalałem już wcześniej wódekiem oraz dodatkowo szczykawką z płynem hamulcowymi dziś przed południem to chciałem znowu odkręcić i nadal LIPA !! <killer>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Piotrek » 10 maja 2007, 18:19

cola polej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 21:00
Posty: 959
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez sds12 » 10 maja 2007, 19:46

a ja już mam te śróbki z głowy
poukręcałem obie...... :D

jak już to poukręcasz to spróbuj jak najdokładniej centrycznie zapunktować to co zostało w uchwycie zacisku i rozwiercaj powoli od fi 3 do 6,5
powoli sruby to twardy material i polewaj wodą to nie popalisz wierteł....

potem spróbuj przegwintować otwory
u mnie w połowie gwintowania reszta starej śruby sama się wykręcila...

potrzebujesz jeszcze tokarza bo nigdzie takich śrób nie dostaniesz gotowych na materiał kupiłem w takim Auto-moto za rogiem M10 o twardości min 8 za 1,50zl
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2007, 20:50
Posty: 145
Skąd: GND
Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin

Postprzez Redoo » 10 maja 2007, 21:22

Rekin kolego palnik a jak nie to lud,lampa troszke podgrzac i pusci na 100% :D WD to sie polewa ja sie chce odkrecic koło od roweru hahaha
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Rekin » 10 maja 2007, 22:06

PANOWIE ,Chyba dam to do warsztatu niech sami sie martwią , ale musze się najpierw zapytac ile za to wezmą ;P pewnie nie mało :( sds12 a jak nie to się zastosuje do rady :)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Hazu » 10 maja 2007, 22:23

Polecam udeżyć młotkiem w łeb śruby a do odkręcania użyć klucza nasadowego z solidnym pokrętłem i odkręcać tak aby nie złamać śruby.(na śrube ma działać moment obrotowy a nie gnący) na pewno pomoże.

Właśnie zamówiłem u smirnoffa komplety naprawcze zacisków wraz z prowadnicami – zobaczymy co wykombinuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez sds12 » 10 maja 2007, 22:57

ja najpierw urwałem śrubę mocującą
ale dopiero tom się usrał z ściągnieciem zacisku z tego drugiego swożnia...
tak sie zatar na twardo że nawet klocków nie można było wyjąć..

jak ktoś to rozkręca osiem razy dziennie to pewno i da się odkręcić....
mój tył to nie działał od ponad 1,5roku..

najlepiej odkręć całośc od zwrotnicy i w imadło

grzanie palnikiiem do lutowania Cu niewiele pomogłó przynajmiej u mnie
a wykrętaki zlamanych szpilek to już wogóle chyba najlepiej po zakupie na telewizorze trzymać....
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2007, 20:50
Posty: 145
Skąd: GND
Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin

Postprzez Redoo » 10 maja 2007, 23:00

emmarek ;) Rekin badz meszczyzna i doprowac sprawe do konca :D jak jestes z kobieta tesh tak szybko sie poddajesz ;) nasadka na klucz i jazda <lol> Dasz jakiemus partaczowi wezmie kase a zrobi po łebkach <killer> Ja mam takiego kolege zadnej śruby sie nie boi przegigant :P
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez sds12 » 10 maja 2007, 23:05

Właśnie zamówiłem u smirnoffa komplety naprawcze zacisków wraz z prowadnicami – zobaczymy co wykombinuje.


co zawiera dokladnie taki zestawik?
Ile?

Może link akolega podesłać?

A ze śrubami tak bywa....
A ja z tych zawziętych jestem....
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2007, 20:50
Posty: 145
Skąd: GND
Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin

Postprzez Hazu » 10 maja 2007, 23:53

sds12 napisał(a):co zawiera dokladnie taki zestawik?
Ile?

Jeszcze nie wiem , jak się dowiem to dam znać.
Chciałem coś tańszego ale dobrego bo orginały to można bez problemu kupić.

sds12 napisał(a):Może link akolega podesłać


www.carspeed.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez rafbru » 11 maja 2007, 12:33

Widzę, że macie doświadczenia z tylnimi zaciskami w GE. Czy blaszki (12 – guide plate), po których ślizgają się klocki powinny być czymś posmarowane czy wystarczy je oczyścić z rdzy ?? ? U mnie jest prawdopodobnie problem polegający na tym, że sprężynka (8 – M-spring) odpowiadająca za odpychanie klocków od tarczy nie ma wystarczającej siły i w efekcie klocek trze o tarczę cały czas nawet gdy nie hamuję.
Same zaciski mam nowe więc one raczej nie są przyczyną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 13:31
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz

Postprzez Redoo » 11 maja 2007, 20:47

ehhh przeczyscic to napewno mozesz delikatni przesparowac ale to nawiele sie nie zda bo sie zaraz wytrze smar
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Rekin » 11 maja 2007, 22:58

Redoo napisał(a):emmarek ;) Rekin badz meszczyzna i doprowac sprawe do konca :D jak jestes z kobieta tesh tak szybko sie poddajesz ;) nasadka na klucz i jazda <lol> Dasz jakiemus partaczowi wezmie kase a zrobi po łebkach <killer> Ja mam takiego kolege zadnej śruby sie nie boi przegigant :P


Normalnie mnie podbudowałeś ;0 nie odpuszcze tej śrubie !!:) zrobię w miarę wolmego czasu ;)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Rekin » 11 maja 2007, 23:14

Redoo napisał(a):emmarek ;) Rekin badz meszczyzna i doprowac sprawe do konca :D jak jestes z kobieta tesh tak szybko sie poddajesz ;) nasadka na klucz i jazda <lol> Dasz jakiemus partaczowi wezmie kase a zrobi po łebkach <killer> Ja mam takiego kolege zadnej śruby sie nie boi przegigant :P


Normalnie mnie podbudowałeś ;0 nie odpuszcze tej śrubie !!:) zrobię w miarę wolnego czasu ;)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Redoo » 12 maja 2007, 18:23

Rekin <głaszcze>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Rekin » 12 maja 2007, 22:25

Redoo THX za wsparcie moralne :)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Redoo » 12 maja 2007, 23:38

Rekintak to jest z tymi samochodami nie daj sie wyprowadzic z rownowagi <lol>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez sds12 » 16 maja 2007, 23:57

PAnowie co sądzicie o moim tłoczku zacisku
nadaje się jeszcze do użycia czy ju ztylko zlom? :|


Obrazek

czy takie wżery są normalne?
też tak macie po przeszlifowaniu tłoczka?
nie będzie mi tamtędy puszczało płynu?
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2007, 20:50
Posty: 145
Skąd: GND
Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6