Wybracje, bicie kierownicy GE – powody, problemy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez szumki44 » 18 paź 2012, 14:57

ja mialem 3 rodzaje pierscieni :P i ostatnie mam ze na stykus :) wiec to nie byly pierscienie :D no ale jest juz ok:P jeszcze tylko cala zawiecha :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez mkomeda » 15 kwi 2013, 13:43

Ostatnio mam taki problem. Przy naciskaniu hamulca zapala się kontrolka hamulców. Myślałem że to klocki ale te są ok. Od jakiegoś czasu doszło do tego jeszcze drżenie kierownicy podczas jazdy które nasila się gdy wcisnę pedał hamulca. Objawy te zaczynają się po przejechaniu kilku kilometrów. Przy większej prędkości drżenie kierownicy przechodzi w ostre walenie, tak że muszę stanąć aż samochód się uspokoi. po chwili można jechać ale po paru kilometrach kierownica znów zaczyna drżeć. czasem w czasie jazdy drżenie samo przechodzi, a czasem się nasila. Wnioskuję z tego że to jest związane z układem hamulcowym a nie jezdnym, bo przy tym drugim objawy te występowałyby ciągle. A tu raz jest dobrze a raz źle. Jeśli ktoś miał podobne problemy lub wie czego szukać to proszę o odpowiedź.
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 13:38
Posty: 9
Skąd: Opoczno
Auto: mazda 626 Comprex GLX 1994

Postprzez iwon44 » 15 kwi 2013, 16:28

Sprawdzałeś grubość tarcz i czy się nie pokrzywiły?
Plyn hamulcowy na max?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 19:21
Posty: 294 (3/4)
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 3 BK Z6 05r Active

Postprzez pawel23 » 15 kwi 2013, 19:31

Mogą byc krzywe tarcze ,wytarte klocki ,może trzyma cylinderek jest zapieczony.U mnie trzymal prawy przód to waliło kierownica jak sie hamowalo a pózniej to nawet jak sie nie chamowalo to tez.Po regenercji zacisku jak ręką odjoł.Konrolka zapala sie jak jest malo plynu hamulcowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2011, 21:54
Posty: 50
Skąd: Sierpc
Auto: MAZDA 626GE NO COMPREX 1994

Postprzez zadra » 15 kwi 2013, 22:23

dolej płynu do zbiorniczka układu hamulcowego.
zamień koła tylne załóż na przód – wyeliminujesz kwestię braku wyważenia w kołach.
Jeśli to w niczym nie pomoże, to szukaj w układzie hamulowym.
przy wymianie kół możesz sprawdzić zaciski, tarcze i grubość okładzin..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3304 (38/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez mkomeda » 16 kwi 2013, 08:09

Płyn jest ok, klocki ok. Jeśli chodzi o cylinderek to pewnikiem jest prosto z Hiroszimy więc może być to. Dzięki za podpowiedzi. Jak się z tym uporam do dopiszę co było. pzdr.
Początkujący
 
Od: 3 lis 2008, 13:38
Posty: 9
Skąd: Opoczno
Auto: mazda 626 Comprex GLX 1994

Postprzez szumki44 » 17 kwi 2013, 23:31

musisz wyciagnac zalkiem tloczek z zacisku zeby ocenic jego stan i czy sie nie wiesza. odpowietrzyc i obadac stan tarcz czy sa wytarte czy zardzewiale w niektrych miejscach.

ogolnie smiem twierdzic ze problem lezy w luzach w zawieszeniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6