Wybracje, bicie kierownicy GE – powody, problemy
Ostatnio mam taki problem. Przy naciskaniu hamulca zapala się kontrolka hamulców. Myślałem że to klocki ale te są ok. Od jakiegoś czasu doszło do tego jeszcze drżenie kierownicy podczas jazdy które nasila się gdy wcisnę pedał hamulca. Objawy te zaczynają się po przejechaniu kilku kilometrów. Przy większej prędkości drżenie kierownicy przechodzi w ostre walenie, tak że muszę stanąć aż samochód się uspokoi. po chwili można jechać ale po paru kilometrach kierownica znów zaczyna drżeć. czasem w czasie jazdy drżenie samo przechodzi, a czasem się nasila. Wnioskuję z tego że to jest związane z układem hamulcowym a nie jezdnym, bo przy tym drugim objawy te występowałyby ciągle. A tu raz jest dobrze a raz źle. Jeśli ktoś miał podobne problemy lub wie czego szukać to proszę o odpowiedź.
- Od: 3 lis 2008, 13:38
- Posty: 9
- Skąd: Opoczno
- Auto: mazda 626 Comprex GLX 1994
Mogą byc krzywe tarcze ,wytarte klocki ,może trzyma cylinderek jest zapieczony.U mnie trzymal prawy przód to waliło kierownica jak sie hamowalo a pózniej to nawet jak sie nie chamowalo to tez.Po regenercji zacisku jak ręką odjoł.Konrolka zapala sie jak jest malo plynu hamulcowego.
- Od: 18 maja 2011, 21:54
- Posty: 50
- Skąd: Sierpc
- Auto: MAZDA 626GE NO COMPREX 1994
dolej płynu do zbiorniczka układu hamulcowego.
zamień koła tylne załóż na przód – wyeliminujesz kwestię braku wyważenia w kołach.
Jeśli to w niczym nie pomoże, to szukaj w układzie hamulowym.
przy wymianie kół możesz sprawdzić zaciski, tarcze i grubość okładzin..
zamień koła tylne załóż na przód – wyeliminujesz kwestię braku wyważenia w kołach.
Jeśli to w niczym nie pomoże, to szukaj w układzie hamulowym.
przy wymianie kół możesz sprawdzić zaciski, tarcze i grubość okładzin..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
musisz wyciagnac zalkiem tloczek z zacisku zeby ocenic jego stan i czy sie nie wiesza. odpowietrzyc i obadac stan tarcz czy sa wytarte czy zardzewiale w niektrych miejscach.
ogolnie smiem twierdzic ze problem lezy w luzach w zawieszeniu
ogolnie smiem twierdzic ze problem lezy w luzach w zawieszeniu
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6