Witam mam Mazde 626 V6 24 rok 1992 automat i mam problem podczas jazdy włanczas się kontrolka HOLD i miga skutek jest taki że nie może sobie przerzucić następnego biegu tak więc jest to kłopotliwe a i sondy zostały wymienione na nowe więc powono być wszystko ok Samochód został przerobiony na gaz przy 240 tys km .Ttak samo się dzieje na benzynie jak i na gazie nikt nie potrafi okreśkić co jest nie tak a i chciałem zanaczyć że samochód ma już przejechane ponad 540 tys. km ...
dzięki i pozdrawiam
Migająca kontrolka HOLD.
Strona 1 z 1
Odczytaj DTC i wroc z tymi wynikami.
Jesli chodzi o HOLD, DTC i etc, to poszukaj w starszych watkach na forum. W kazdym razie niezwykle male prawdopodobienstwo, ze blad zalezy od sondy lub rodzaju paliwa.
Jesli chodzi o HOLD, DTC i etc, to poszukaj w starszych watkach na forum. W kazdym razie niezwykle male prawdopodobienstwo, ze blad zalezy od sondy lub rodzaju paliwa.
the right man in the wrong place...
Cronos czy wersja europejska? Porzadny przebieg 
Wersja europejska ale wracająć do tematu zmierzenia DTC to szukałem na w tej grupie dyskusyjnej i nic nie mogłem znaleść jeżeli jest taka możliwość to może powisz mi jak to zrobić to znaczy czym to zmierzyć i od czeog wogóle zacząć ... dzwoniłem do kolesia który pracuje w servisie mazdy i on powiedział że nie wie o co chodzi ...
Dzisiaj pojeżdziłem sobie i było spoko do puki nie odpaliłem kilka razy samochodu i zaczło się jak zwykle szarpanie przy włączeniu biegu czy to było R , D ,S ,N efekt jes taki sam a pozatym jak się to dzieje to samochód strasznie ciężko się rospędza inaczej jest jak się to nie robi (czuć że ma się silnik o pojemności 2,5 i aż chce się jeżdzić ) prosze o pomoc
dzięki i pozdrawiam
Dzisiaj pojeżdziłem sobie i było spoko do puki nie odpaliłem kilka razy samochodu i zaczło się jak zwykle szarpanie przy włączeniu biegu czy to było R , D ,S ,N efekt jes taki sam a pozatym jak się to dzieje to samochód strasznie ciężko się rospędza inaczej jest jak się to nie robi (czuć że ma się silnik o pojemności 2,5 i aż chce się jeżdzić ) prosze o pomoc
dzięki i pozdrawiam
-
lippman
Migajacy HOLD lub O/D OFF oznacza blad pracy automatycznej skrzyni biegow.
Odczyt kodow:
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
1. Z powyzszego opisu skup sie glownie na rysunku na dole strony, poniewaz reszta jest troche metna.
2. Zaopatrz sie w spinacz biurowy lub inny drut i diode 12V
3. Spinaczem polacz TAT i GND, diode umiesc pomiedzy FAT i B+
4. Zanotuj kody (beda powtarzaly sie w petli, bez konca)
5. Zmostkuj TEN i GND, diode pomiedzy FEN i B+
6. Zanotuj kody (beda powtarzaly sie w petli, bez konca)
Uwagi: Przeprowadz odczyty KOEO i KOER – czyli najpierw tylko po wlaczeniu zaplonu, a pozniej po uruchomieniu silnika.
Niestety nie jestem zdziwiony. Podobno pracownicy autoryzowanych stacji obslugi mazdy nigdy nie przechodzili szkolen z tego zakresu.
Jesli boisz sie sam odczytac kody, mozesz poprosic o pomoc ASO. Mi na poczatku "pomogli" za polowe ceny, tj. 80PLN, nie wykrywajac przy tym zadnych bledow. Szkoda tylko, ze probowali je odczytac nie z tego lacza co potrzeba.
...No, ale wtedy nie bylem taki madry. 
Nic dziwnego. Przy migajacym HOLD w 90% przypadkow skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, w ktorym dostepny jest tylko 3. bieg.
Pozdrawiam.
P.S. Prosze uzupelnij profil uzytkownika.
Odczyt kodow:
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
1. Z powyzszego opisu skup sie glownie na rysunku na dole strony, poniewaz reszta jest troche metna.
2. Zaopatrz sie w spinacz biurowy lub inny drut i diode 12V
3. Spinaczem polacz TAT i GND, diode umiesc pomiedzy FAT i B+
4. Zanotuj kody (beda powtarzaly sie w petli, bez konca)
5. Zmostkuj TEN i GND, diode pomiedzy FEN i B+
6. Zanotuj kody (beda powtarzaly sie w petli, bez konca)
Uwagi: Przeprowadz odczyty KOEO i KOER – czyli najpierw tylko po wlaczeniu zaplonu, a pozniej po uruchomieniu silnika.
lippman napisał(a):dzwoniłem do kolesia który pracuje w servisie mazdy i on powiedział że nie wie o co chodzi
Niestety nie jestem zdziwiony. Podobno pracownicy autoryzowanych stacji obslugi mazdy nigdy nie przechodzili szkolen z tego zakresu.
Jesli boisz sie sam odczytac kody, mozesz poprosic o pomoc ASO. Mi na poczatku "pomogli" za polowe ceny, tj. 80PLN, nie wykrywajac przy tym zadnych bledow. Szkoda tylko, ze probowali je odczytac nie z tego lacza co potrzeba.


lippman napisał(a):efekt jes taki sam a pozatym jak się to dzieje to samochód strasznie ciężko się rospędza inaczej jest jak się to nie robi
Nic dziwnego. Przy migajacym HOLD w 90% przypadkow skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, w ktorym dostepny jest tylko 3. bieg.
Pozdrawiam.
P.S. Prosze uzupelnij profil uzytkownika.
the right man in the wrong place...
Długi napisał(a):W którym ASO jeśli mogę wiedzieć?
Mozesz, odpowiedz poszla na priv.
XsiX napisał(a):tco bo trzeba było podjechać do ASO forda
Tak, w sumie masz racje. Chociaz sa minimalne roznice pomiedzy CD4E pakowanymi do mazdy i forda.
the right man in the wrong place...
Witam przepraszam za tak długą nieobecność ale polska telekomunikacja pozbawiła mnie internetu ... a nie miałem innej możliwości odpisać .. Co do problemu z migająca kontrolką HOLD to chyba był aparat zapłonwy chociaż nie jestem do końca pewnien po założeniu nowego aparatu lampka nie zapaliła mi się już dłuższy czas nie wiem jaki to ma związek ze skrzynią biegów
ale grunt że problem jakby się samy wyeliminiwał.. a profil już uzupełniłem
dzięki i pozdrawiam
dzięki i pozdrawiam
-
lippman
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6