Witam
Jak w temacie dodam tylko że to uderzenie(walniecie) nastepuje nie tylko po wiechaniu w dziure ale i też przy najechaniu na wypukłość
Przy jeździe nic takiego nie występuję tylko podczas hamowania
Poduszkę amortyzatora sprawdziłem jest cała
Co to może być ?
Uderzenie i huk podczas hamowaniana wybojach -problem rozwiązany
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 9 wrz 2007, 12:23 przez gigi-wojtek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 lut 2007, 18:17
- Posty: 28
- Skąd: łodź
- Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r
ABS sie włącza prawie za każdym razem jak to walnięcie nastepuje
Byłem sprawdzić amorki wyszło 60% w lewym i 57% w prawym
Tuleje w wahaczu są dobre tak powiedział mechanik
Marakus jestes pewien na 100% że to wina amorków?
To uderzenie to jak by oberwana poduszka amortyzatora lub jak by walnać młotem 5 kilowym w spód samochodu z całej siły
Gdy ABS włącza się na równej nawierzchni nie ma tego walniecia
Byłem sprawdzić amorki wyszło 60% w lewym i 57% w prawym
Tuleje w wahaczu są dobre tak powiedział mechanik
Marakus jestes pewien na 100% że to wina amorków?
To uderzenie to jak by oberwana poduszka amortyzatora lub jak by walnać młotem 5 kilowym w spód samochodu z całej siły
Gdy ABS włącza się na równej nawierzchni nie ma tego walniecia
- Od: 8 lut 2007, 18:17
- Posty: 28
- Skąd: łodź
- Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r
Pewny nie jestem, ale 50-60% zużycia amorków to dość sporo. Zobacz, czy auto nie waha się kilka razy po naciśnięciu na błotnik. Jeśli tak, to raczej mogą być amorki. Testy w stacjach nie są w 100% miarodajne. Sprawdź jedna inne elementy zawieszenia przedniego na szarpakach, może jakiś element jest pęknięty?
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
- Od: 14 kwi 2006, 13:20
- Posty: 818
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L
Przymierzam się do zmiany amortyzatorów.
Całe zawieszenie jest ok więc to musi być wina amorków.
Myśle nad czymś takim dobre będą czy to szmelc ?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=205799057
Całe zawieszenie jest ok więc to musi być wina amorków.
Myśle nad czymś takim dobre będą czy to szmelc ?

- Od: 8 lut 2007, 18:17
- Posty: 28
- Skąd: łodź
- Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r
Amorki nowe a jak pukało tak puka dalej 

- Od: 8 lut 2007, 18:17
- Posty: 28
- Skąd: łodź
- Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r
Wymienilem obie prawe tuleje wachacza
i po problemie
i po problemie
- Od: 8 lut 2007, 18:17
- Posty: 28
- Skąd: łodź
- Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r
sprawdź podporę prawej półosi, u mnie był taki objaw jak środkowy przegub dostał luzu na wieloklinie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6