Witam !
Mam problem z zapalającą się lampką kont. od hamulca ręcznego. Na forum udało mi się wyczytać, że przyczyną może być zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku (u mnie jest w połowie podziałki miedzy min i max).
Moje pytanie dotyczy płynu jakiego najlepiej użyć do dolania. Nie wiem czym układ był zalany wcześniej (626 GE 1.8 16V)
Pozdrawiam !
Jaki płyn hamulcowy (do dolania) ?
Strona 1 z 1
Włąśnie przyłączam sie do pytania. Musze zmienić zaciesk, a nie mam zielonego pojęcia jaki był płyn. Ale u mnie jest on mniejwięcej koloru oleju silnikowego
i jest niedawno wymieniony, więc szkoda było by roboty, a przy wymianie cylinderka napewno będe musiał dolać
Dla wlasnego bezpieczenstwa nie powinienes mieszac plynow. Teoretycznie sa one mieszalne (jednego rodzaju), ale w praktyce moga zawierac rozne inhibitory korozji, substancje wchlaniajace wilgoc itp, ktore po zmieszaniu moga ze soba wzajemnie reagowac, tym samym obnizajac temperature wrzenia plynu i jego wlasciwosci antykorozyjne.
Z podobnego powodu nie nalezy mieszac plynow chlodniczych i olejow roznych producentow.
Z podobnego powodu nie nalezy mieszac plynow chlodniczych i olejow roznych producentow.
the right man in the wrong place...
Panowie – poważne ostrzeżenie – jakiś miesiąc temu dolałem do zbiorniczka płynu hamulcowego w motocyklu trochę płynu DOT-4 z BP (reszta była z Organiki) i nie skończyło się to dobrze
Wczoraj zmieniałem klocki i postanowiłem zmienić również płyn. Po zdjęciu dekielka zamykającego zbiornik moim oczom ukazała się gumowa uszczelka ale niestety większa o jakieś 50% niż powinna być
Płyny się nie zmieszały i doszło do jakiejś reakcji która wypaczyła gumę. Szczęśliwie dolałem tego płynu tylko troszkę i nie zszedł w "dół" układu. Wniosek – nie mieszajcie płynów hamulcowych!!
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a): nie mieszajcie płynów hamulcowych!!
no to akurat normalne ze jak masz układ przystosowany do DOT3 to DOT 4 ci zezre gumki. w mazdach można smiało zalewać zarówno GE jak i GD DOT4 bez zastanawiania się zbednego.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
gdzieś ostatnio czytałem albo oglądałem i właśnie mówili/pisali że płynów hamulcowych się nie miesza!!
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Panowie kolorki sie kłaniaja po to barwia te płyny by sprawa była jasna
jak ktos by wymieniał płyn to polecam textar lub TRV (lucas) Te 2 firmybija wszystkich tarcze ktocki zaciski maja [tiiit] to jeszcze dochodzi brembo choc ta firma sie popsuła od kad tłuka u skosno okich ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6