Problem z ASB – zimny silnik i dziwne objawy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez WojT_GL » 26 paź 2006, 08:00

Mam problem z moja automatyczna skrzynia biegow.
Chodzi o to, ze na zimnym silniku mam problemy z ruszeniem na 1 biegu – po prostu samochod stoi w miejscu – dopiero jak dodam gazu i wejdzie na obroty – 2000 – to wrzuca 2 badz 3 bieg i sie rusza. Kiedy podjade na swiatla i nacisne hamulec – zaczyna mrugac kontrolka HOLD. Ale jak tylko sie silnik rozgrzeje – to smiga jak burza.. i wszelkie objawy zanikaja – kontrolka nie mruga i auto rusza od razu po zwolnieniu hamulca (czyli tak jak ma). Wymienilem olej – ale nie pomoglo.. zastanawiam sie co mnie czeka

Moze ktos wie czego to sa objawy i co sie moze dziac niedobrego ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 maja 2005, 23:35
Posty: 17
Auto: Mazda 626 Cronos 2.0 AT LPG

Postprzez mayer » 27 paź 2006, 22:55

wygląda na to ze wg mojej wiedzy masz spalone płytki w skrzyni
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez WojT_GL » 28 paź 2006, 13:21

A co to za plytki ? I gdzie ewentualnie takie cos dostac jesli to jest to ? Jaki bedzie koszt remontu ?
Dzwonilem do firmy naprawiajacej A/T w krakowie (podobno jedna z najlepszych). Zanim tam pojade machenik zapytal od razu o olej w skrzyni (ze moze byc za male cisnienie). Powiedzialem o wymianie oleju, ale kiedy wymienialem olej nie wymienilem filtra :) – stwierdzil ze to moze byc powodem, ze zimy olej nie moze zostac zassany z miski olejowej... hmmm jestem umowiony w tym tygodniu na wymiane filtra oleju w A/T wiec dam znac jak cos sie ruszy w tej sprawie (tzn. czy pomoglo czy nie).
Aczkolwiek ja specjalista nie jestem – wiec lapie sie na razie najprostszych sposobow (poradzonych oczywiscie). Jak to nie pomoze (wymiana filtra) – to nie zostanie nic innego jak przejazdzka do krakowa i test diagnostyczny na komputerze.
Nie myslcie ze nie bylem na tescie – bo owszem bylem – ale ASO w katowicach niestety nie dalo rady :) – ich komputerowy tester nie pracuje z moim komputerem... i nie pomierzyli nic.
Testy kontrolka MIL wykazuja tylko kod 8 (czyli walniety przeplywomierz – bo tak faktycznie jest), natomiast nie wykazuja zadnych uszkodzen A/T – dlatego zastanawiam sie co jest jeszcze nie tak.. :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 maja 2005, 23:35
Posty: 17
Auto: Mazda 626 Cronos 2.0 AT LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6