Sprzęgło – po wciśnięciu nie podnosi się

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Globy » 13 cze 2006, 23:53

...u mnie przyczyna uciekania plynu byly tylne zaciski.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez piterFX » 25 wrz 2006, 22:48

mam ten sam problem pedal padł jak pucha i to jak wracałem do domu jakies 200km heh ale jakos musiałem dojechac i jakos sie udało i to mnie ucieszylo bo innym samochodem to bym chyba stal w polu jak np kiedys peugotem ale wracajac do temtu z rana zaczolem sprawdzac co jest ze sprzeglem znalazłem wysprzęglik i patrze ze wysprzegla mi czyli wycisk jest ok zaczołem szukac najpierw linki heh po paru sekundach zauwazylem ze to sprzeglo hydrauliczne wiec szukam pomki znalazlem sprawdzam czy jest plyn i okazuje sie ze jest nic nie ubylo ani zadnych wyciekow nie widzialem kolega ma druga mazde 626 na czesci za co bogu dziekuje he postanowilem wykrecic moja pompe i jutro wstawie drga (słyszalem ze mozna stara naprawic ale jak mam druga za darmo wiec zobaczymy) jutro z rana ma przywiec
co tylko jak obie sie okaza dobre gdzie wtedy szukac przyczyny
Początkujący
 
Od: 10 lip 2006, 14:51
Posty: 4
Auto: obecnie TICO :( MAZDA ROZBITA

Postprzez mayer » 25 wrz 2006, 23:18

w wysprzęgliku
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez piterFX » 27 wrz 2006, 19:37

wina lezala po stronie pompy sprzegła wymieniłem i jest ok ale teraz mam drugi problem wracajac do domu po trasie nagle samochud zaczal mi spadac z obrotow i nagle stanal po tem nie dalem rady odpalic iskra jest popmpa paliwa raczej tez wporzadku normalnie dopadl mnie jakis pech jesli to wtrysk
Początkujący
 
Od: 10 lip 2006, 14:51
Posty: 4
Auto: obecnie TICO :( MAZDA ROZBITA

Postprzez mayer » 27 wrz 2006, 22:16

na pewno pompa jest sprawna i wszystko z nią ok? wyglada mi to wlasnie na awarie pompy.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez piterFX » 28 wrz 2006, 21:51

znalazlm przyczyne silniczek pompy jest zatarty jak narazie mlotek wystarczyl ale trzeba poszukac nowego albo jakiegos uzywanego slyszalem ze od poleneza bendzie pasowac ten silniczek do pompy
sorki ze pisze w tym poscie
Początkujący
 
Od: 10 lip 2006, 14:51
Posty: 4
Auto: obecnie TICO :( MAZDA ROZBITA

Postprzez dcc69 » 25 lis 2008, 18:40

Witajcie.
No tak znałem swoja Madzie ze własnie mnie zawiodła wchodząć w zakręt nagle wpadł mi pedał od sprzegła w podłoge.
Teraz moje pytanieczy tu jest sprzegło na hydraulice czy na lince??
I czy da sie to zrobic w takich warunkach pod blokiem czy tylko kanał??
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 18:56

Sprzegło Hydrauliczka i teraz pytanko jesli chcesz sie dostac do pompki sprzegla zaden problem i nie potrzebujesz kanalu jest bardzo dobry dostep miedzy chlodnica a skrzynia i wszystko jest zespolone z jednym zbiorniczkiem plynu hamulcowego
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez jarusiek » 25 lis 2008, 18:57

Najpewniej strzelił wężyk ;) Miałem podobnie w Xedosie. Jest tam hydraulika :) Polecam zamiennik- przewód hamulcowy od Fiata CC :P
Kod: Zaznacz cały
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=50184&highlight=

Pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez dcc69 » 25 lis 2008, 19:43

Witam.
Własnie ze Panowie płynu tyle ile miałem to mam.
Zadnego pekniecia ani wycieku.
Bylem teraz przy aucie szukałem co to moze byc.
Zastanawia mnie to ze nie powraca pedał od sprzegła.
Wczesniej cos mi skrzypaiło w nim.
Patzryłem na taka sprzezyne i cos mnie sie wydaje ze to bedzie wina tego ze on mi nie wraca.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 20:00

a ja bym obstawial na zapowietrzony uklad
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez VeryCoolMan » 25 lis 2008, 20:06

dcc69
Zerknij na siłownik hydrauliczny sprzęgła jest przykręcony do skrzyni czy pod osłoną gumową nie nazbierał się płyn może być już wysłużony i cieknie i się zapowietrza układ.
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez dcc69 » 25 lis 2008, 20:09

Tygrysek21krk napisał(a):a ja bym obstawial na zapowietrzony uklad


Ale tak odrazu??
Gdyby tak miało być to mysle ze stopniowo wraz z ubywającym płynem obniżałby się pedał.
A tu było nagle wpadł i tyle.
Ja nie mowie ze nie macie racji no ale wole sie bronic przed tym ze nie jest to wysprzeglik.
:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 20:20

Wysprzeglik wcale nie jest taki drogi wiec nie ma obawy nawet ja chyba gdzies mam drugi w garazu
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez dcc69 » 25 lis 2008, 20:31

Tylko najgorsze jest to ze ja nie mam garazu ani kanału.
A tu zima <killer>
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 20:34

no garaz by sie przydal ale kanalu niepotrzebujesz zeby zmienic wysprzeglik ja go w na wiosne zmienialem pod chmurka i nie ma problemu z wymiana go od gory
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez dcc69 » 25 lis 2008, 20:37

a to jest cześć na samym przodzie silnika.
Ale tam mam tez czysto i sucho.
To chyba szybciej wymieniłbym ten wysprzeglik jak ten [tiiit] pedał.
Juz mam drugi ale widze ze odkreca sie go od komory silnika. <killer>
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 20:43

a spruboj go odpowietrzyc czyli jedna osoba naciska na pedal sprzegla tak samo jak z hamulcami a ty sobie popuszczaj kalamitke
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez VeryCoolMan » 25 lis 2008, 20:45

dcc69 Weź jeszcze pod uwagę pompe sprzęgła.
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez Tygrysek21krk » 25 lis 2008, 20:49

O sluszna uwaga i tez do niej jest bardzo dobry dostep
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6