Amortyzatory GE
Strona 1 z 1
Witam. Mam pytanie otóż mam możliwość kupienie do swojej Mazdy czterech amorków od gf pytanie czy podejda mi od gf do ge?
- Od: 7 cze 2016, 21:23
- Posty: 16
- Auto: Mazda 626 GE '94
Infiniti I30 '96
Po pierwsze: Czy czytał szanowny kolega Regulamin? Jeżeli tak to proszę napisać mi co robi się z nowym wątkiem, podpina pod istniejący- PODOBNY czy lepiej wstawić nowy? Temat powinien już być w koszu.
Po drugie: Od strony technicznej GE i GF są podobne ale bardzo się różnią. To tak jak ja bym zapytał czy do Mazdy Xedos 6 będzie pasować koło od Ursusa
Po trzecie Czy warto oszczędzać na zdrowiu i bezpieczeństwu swoim i innych użytkowników dróg częściami niewiadomego/ wątpliwego pochodzenia, niepasującymi do naszego modelu ( bo tak zapewne jest) często używanymi bo jest powiedzmy 20zł tańsza na szrocie niż tani ale nowy zamiennik w sklepie z gwarancją
Po czwarte Wydasz kasę na części z GF i prawdopodobnie wtopisz ją w błoto.
Na właściwą pracę zawieszenia ma wpływ wiele czynników. Amortyzatory dobiera producent w oparciu o badania, zapewniając im właściwy skok, siłę tłumienia, współpracują one z odpowiednimi sprężynami i są dobrane do wagi pojazdu, nacisku, rozkładu mas i bardzo wielu czynników. Czy warto lepić, kombinować i drutować? Sam odpowiedz sobie na to pytanie.
Po drugie: Od strony technicznej GE i GF są podobne ale bardzo się różnią. To tak jak ja bym zapytał czy do Mazdy Xedos 6 będzie pasować koło od Ursusa

Po trzecie Czy warto oszczędzać na zdrowiu i bezpieczeństwu swoim i innych użytkowników dróg częściami niewiadomego/ wątpliwego pochodzenia, niepasującymi do naszego modelu ( bo tak zapewne jest) często używanymi bo jest powiedzmy 20zł tańsza na szrocie niż tani ale nowy zamiennik w sklepie z gwarancją


Po czwarte Wydasz kasę na części z GF i prawdopodobnie wtopisz ją w błoto.
Na właściwą pracę zawieszenia ma wpływ wiele czynników. Amortyzatory dobiera producent w oparciu o badania, zapewniając im właściwy skok, siłę tłumienia, współpracują one z odpowiednimi sprężynami i są dobrane do wagi pojazdu, nacisku, rozkładu mas i bardzo wielu czynników. Czy warto lepić, kombinować i drutować? Sam odpowiedz sobie na to pytanie.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6