za maly przeswit – jak podniesc

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez bucz » 6 kwi 2006, 18:07

po przesiadce z mercedesika 190d stwierdzam ze 626 jest za niskie
zbyt czest zachaczam podwoziem o wyboje na nierownych drogach dojazdowych do domow

jakies patenty jak podniesc ja o te kilka centymetrow?
mam felgi oryginalne 14'' , jaki najwiekszy profil opony moge zalozyc?

a moze na sprezynach da sie cos skrobnac bez wiekszych kosztow?
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2006, 01:17
Posty: 107 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 626 1.8 16V LPG – 96r.

Postprzez bajer0 » 6 kwi 2006, 18:50

moze amorki nie ori ? Nie jest obnizana ? Zapodaj fotki do porownania z innymi 626
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez nemi » 6 kwi 2006, 19:05

jacobs242 napisał(a):bo jeździć nie umiesz język ;p


Wjedź swoją na polną drogę (jak już prawko zrobisz i będziesz mógł tam legalnie dojechać :P), albo spróbuj zjechać z 7 cm krawężnika całym autem. Ja moge tylko na zimowych oponach, bo mam nieco wyższy profil.

bajer0 napisał(a):moze amorki nie ori ? Nie jest obnizana ?

bajer0 to jest norma. Są tak niskie, że można zahaczać zdeżakiem wjeżdżając do garażu z pochyłym wjazdem, na wysokich progach zwalniających podwoziem (w mojej mieścinie na szczęście już takie polikwidowali) itd.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Hazu » 6 kwi 2006, 19:11

bucz może jeźdźisz załadowaną na max
a poza tym twój model (jeśli się nie mylę) powinien mieć dłuższe amortyzatory z tyłu w porównaniu do modeli z poczatku produkcji <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez jacobs » 6 kwi 2006, 19:13

nemi, wiem że do garażu o stromym wjeździe nie da rady wjechać, ale wynika to nie z niskiego zawieszenia, ale z tego że przód jest długi i zachacza zderzakiem. Z krawęźnika często zjeżdzam bo mam taki wyjazd z garażu i podjazd pod blok, niewiem ile ma ten krawężnik, ale z 5cm na pewno ma :], spróbuj zjeżdzać po skosie (każdym kołem osobno). Poza tym mój ojciec nie kupiłby niskiego auta, bo jeździ na ryby i nieraz musi przejeżdżać polnymi, nierównymi drogami. Zawsze można wymyśleć taką sytuację że nawet terenówka sie zawiesi :P. Poprostu trzeba umiejętnie wybierać nierówności :]. Jaki masz profil opon?? Może ja mam wyższy i to dlatego :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Bartek1986 » 6 kwi 2006, 23:29

Oj taka wysoka to ona nie jest :P jak by była to bym niemiał całego zdeżaka porysowanego od dołu i troszke urwanego z jednej strony bo sie zdazak troszke zachaczyl o kraweznik ( parkowalem sam... wziadly 2 osoby odjezdzam i juz po jednym zaczepie :( ) ale zima sie skonczyla i trzeba po usowac wszystkie oznaki zimy ze zdezakow :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez adam626 » 7 kwi 2006, 11:06

przeoczyłem taki ciekawy temat
ja tez ciągle zachaczam moją GD
w tej chwili mam 195/65/15 i jest nieco lepiej ale do ideału bardzo daleko.
w zimie jak jeżdzę po nieodsniezonej drodze z wyjezdzonymi koleinami to zamiatam cały środek drogi
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez JimmyK » 10 kwi 2006, 11:16

Zima minęła więc bedzie już lepiej, bez równania po wszystkich innych, kolein na osiedlu ;). Podnieść całą madzię to tylko można poprzez założenie nowych sprężyn, lub w modelach sprzed '95 wsadzić na tył amorki od nowszej wersji- po '95.
Mnie najbardziej irytuje, że obciążona madzia prawie ciągnie tyłem po asfalcie – niestety przepracowane sprężynki.
Doraźnie mam zamiar najpierw spróbować gumy włożyć w tylne sprężyny, żeby się dało z obciążeniem bezstresowo jeździć :|.
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6