Witam serdecznie.
Od pewnego czasu moje auto zachowywało się coraz głośniej. Po sprawdzeniu okazało się, że jest maleńka dziurka w środkowym tłumiku (dopiero po jego wyjęciu). Na szybko kupiłem prawie nowy przelotowy tłumnik od Audi, średnica rury jest jednak nieznacznie mniejsza od oryginału tzn wchodzi dokładnie do jej środka. Zawęziłem więc w tym miejscu wydech o ok. 2mm po obwodzie. Czy to nie wpłynie na dalszą eksploatację. Muszę dodać, że silnik chodzi niewiarygodnie cicho i prawie wogóle go nie słychać (szczególnie w środku). Chociaż gdzieś umknął ten grożny pomruk jaki dawał stary oryginał przed przepaleniem.
Tłumik środkowy – oryginał czy podobny?
Strona 1 z 1
Syrop po pierwsze popraw proszę temat zgodnie z regulaminem.
Co do twojego pytania – minimalnie zmniejszy się przelot, ale nie powinno to w sposób odczuwalny wpłynąć na osiągi.
P.S. Nie dało się tego zaspawać?
Co do twojego pytania – minimalnie zmniejszy się przelot, ale nie powinno to w sposób odczuwalny wpłynąć na osiągi.
P.S. Nie dało się tego zaspawać?
Syrop napisał(a):Czy to nie wpłynie na dalszą eksploatację
Ne bedzie miało zadnego większego znaczenia, środkowy jest juz za katalizatorem w którym spaliny i tak bardzo mocno wytracają prędkość. Nie ma obaw taka minimalna róznica nie będzie miała najmniejszego wpływu na pracę.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6