Witam, znajomy przynierza sie do zakupu mazdy mx-6 w wersji USA i w związku z tym mam do was prośbe. Powiedzcie mi jak sie ma eksploatacja tego rodzaju mx-6ki czym sie dokładnie różni od wersji europejskiej?
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Info odnoście Mazdy mx-6 w wersji amerykańskiej
Strona 1 z 1
przednie lapy w wersji euro mają soczewke, heh to chyba tyle... no poza inną gamą kolorów i chyba troszkę gorszą ochroną antykorozyjną. Amerykańskie wersje były chyba też składane w kanadzie wiec mogą trochę różnić sie jakością montażu.
Ogólnie jak szukałęm MXa to spotykałem sie głównie z opiniami że amerykańskie MX-6 to shit, ale o szczegółach to raczej powinni sie inni wypowiedzieć.
Tu masz linka do topicu jak ja jeszcze szukałem swojego MXa, może tam coś ciekawego znajdziesz.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=11105&highlight=mx6
Ogólnie jak szukałęm MXa to spotykałem sie głównie z opiniami że amerykańskie MX-6 to shit, ale o szczegółach to raczej powinni sie inni wypowiedzieć.
Tu masz linka do topicu jak ja jeszcze szukałem swojego MXa, może tam coś ciekawego znajdziesz.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=11105&highlight=mx6
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
W amerykansiej wersji w spoilerze jest wbudowane 3 swiatlo stopu. Maja inna tapicerke... wedlug mnie ladniejsza i nieco bardziej sportowa. 4 Rodzaje. (bezowa i szara (bezowa mi sie bardzo podoba) no i 2 kolory skory (czaran, bez). W wersji foteli z materialu fotele sa inne i wedlug mnie bardziej sportowe. A no i maja obrysowki co za tym idzie nie maja kierunkowskazow w blotnikach.
Zoom zoom Zoom
Przypuszczam, że różnice będą takie same jak między 626 EUR a Cronosem. Niby takie same ale detale się różnią – aparat zapłonowy, przeguby, lusterka i pewnie inne duperele, które mogą z nóg zwalić. Aparatu zapłonowego nie dostaniesz, przegubów też.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Bimbak napisał(a):przednie lapy w wersji euro mają soczewke
Byly wersje A-Spec z soczewkami, ale faktycznie to rzadkosc.
Bimbak napisał(a):Amerykańskie wersje były chyba też składane w kanadzie
Jednak wszystkie byly montowane we Flat Rock z ew. przeznaczeniem na rynek kanadyjski – inna specyfikacja wyposazenia, szafa w kilometrach, swiatla dzienne.
hazell napisał(a):Przypuszczam, że różnice będą takie same jak między 626 EUR a Cronosem. Niby takie same ale detale się różnią – aparat zapłonowy, przeguby, [...] i pewnie inne duperele, które mogą z nóg zwalić. Aparatu zapłonowego nie dostaniesz, przegubów też.
Dotyczy to wersji FS CD4E.
Jednak oczywiscie sa inne, niezalezne od silnika i skrzyni roznice. Wspomniane lusterka, zderzaki, swiatla (w przypadku 626 cale przednie wzmocnienie), maglownica, mocowanie przedniej szyby, etc. Jednak jesli uklad sterowania silnikiem nie pochodzi od Forda, to praktycznie wiekszosc napraw/przekladek na EUR mozna przeprowadzic bezbolesnie.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6