Kolejny problem do wybadania w mojej mazdzi – podczas jazdy słychać stukanie, dość szybkie, z przodu, z lewej strony jakby. Pojawia się tylko podczas jazdy i tylko przy wcisniętym gazie tzn. jak puszczę gaz natychmiast ustaje, jak dodam to się pojawia.
Nie zawsze go słychać, ale zawsze ustaje jak puszczę gaz.
Mam też wrażenie (choć jeszcze nie mam pewności) że wieksze obroty = mocniejsze stukanie. Macie jakieś sugestie?
Stukanie z przodu z lewej podczas jazdy
Strona 1 z 1
mariusz.grzyb napisał(a):A może to popychacze ci klepią
Może... choć one powinny tak bardziej metalicznie walić, nie?
Poza t ym waliły by też na postopju po dodaniu gazu, a t o sie tłucze tylko podczas jazdy z dodanym gazem i jakby z lewej...
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
mariusz.grzyb napisał(a):A może to popychacze ci klepią
tak na 90% to popychacze .. miałem to samo tyle że u mnie to po prawej było słychać .. ale to zależy który popychacz wali

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Radze ci wsłuchaj soe dobrze w prace silnika na zimnym i mocno rozgrzanym silniku. Mi przed wymianą oleju np: stukał tylko jak dłuuuugo chodziło na wolnych obrotach i stał w miejscu – czyli "przegrzewał sie". Teraz po wymianie trochę za zimno chyba ale jak narazie na gorącym siniku cisza
niekonieczniestuk napisał(a):Poza t ym waliły by też na postopju po dodaniu gazu
stuk napisał(a):a t o sie tłucze tylko podczas jazdy z dodanym gazem i jakby z lewej...
Możesz dla pewności sprawdzić układ przeniesienia napędu z lewej, ale wątpię.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Wymiana zaworka załatwia sprawę klepania szklanek
Ale gdzies czytałem, ze ten zaworek został poprawiony w 1995 zdaje się. Ja mam GE z końcówki serii – kwiecień 1997, powineien być już w niej zaworek pozbawiony wad.
A co do szczelności to mam lekki wyciek z uszczelkio pokrywy zaworów, wymienie na dniach, jak tylko dotrze oryginalna uszczelka.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
moze to dziwne ale sprawdz kable wysokiego napiecia które wchodzą do silnika. Sam miałem taki problem bo mi też stukało i tez nie "metalicznie" okazało się że jedna z fajek pękła w poprzek i podczas dawania iskry po prostu klekotała o silnik. Nie będe ponownie opowiadał co mi się z tego urodziło bo już to poruszałem na forum 2 dni temu, dodam tylko ze może się to skończyć guzem na masce :–)
sprawdź kable czy żaden nie jest luźny i czy każdy wchodząc na świece wydaje charakterystyczne kliknięcie
pozdrawiam
sprawdź kable czy żaden nie jest luźny i czy każdy wchodząc na świece wydaje charakterystyczne kliknięcie
pozdrawiam
- Od: 8 wrz 2005, 14:55
- Posty: 10
- Skąd: Inverness (Scotland)
- Auto: <Xedos 6> 2.0 V6 24V '96
Kabelki i swiece mam zmienione niecale 2 tygodnie temu, na poprzednich bylo to samo. Mechanik bardzo uwaznie je zakladal i pilnowal wlasnie zeby klikaly przy zakladaniu, tak wiec to jest ok.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6