Półoś długa 626 1.8 ge 95r
Strona 1 z 1
Chce wymienic półoś prawa (tzw duga) w mazdzie 626 1.8 95 r . 105km i mam pytanie czy pasuje pólos z mazdy 626, ale nowszego rocznika 2.0 16V od 1997 do 2001 r
? .A może ma ktos taka półos do sprzedania z mazdy do 95r
- Od: 12 sty 2011, 16:14
- Posty: 17
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: MAZDA 626 GE 1.8 105KM 1994r
Wydaje mi się że będzie pasować,ale nie jestem pewny.Też mam do wymiany ja kupiłem na allegro za 130 zł z przegubami ale długo czekałem na taką okazję bo tak chodzą po 200-300 zeta.Może ktoś opisać krok po kroku jak to wymienić i czy da rade bez kanału.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
Witam mogę podpowiedzieć że już kiedyś pytałem na forum w sprawie czy będzie pasowała od modelu GF do GE i powiedzino mi że NIE nawet biorąc pod uwagęe że niby wyglądają tak samo ale porównaj sobie sam koniec wałka który idzie do skrzyni różni się . W mojej madzi wymieniałem już trzy razy półoś wszystkie kupiłem używane ale niestety po każdym sezonie zimowym gdy zakładałem opony zimowe z felgami stalowymi do wymiany. Okazało się że miałem krzywą felgę w lato na alusach super niestety teraz też mnie czeka wymiana ale tym razem postanowiłem zrobić po swojemu rozebrałem półoś na czynniki pierwsze , zawiozłem wałek do regeneracji bo po rozłączeniu go z przegubem wewnętrznym okazało się że praktycznie nie było frezów ani na wałku ani w przegubie . koszt naprawy wałka (20zł), Okazyjnie kupiłem przegub wewnętrzny nowy (70zł), Łożysko do podpory (13zł) uszczelniacze łożyska podpory (25zł) Na dzień dzisiejszy znajomy mechanik ma mi to złożyć w całość i zabieram się do wymiany myślę że w przyszłym tygodniu będę to robił to zrobię zdjęcia i chętnym wyślę
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
MALINIAK 1112 podobnie jak ty mam do wymiany albo przegub wew. lub łozysko podpory nie jestem wlasnie pewien. Podczas skrecania stuka. Znajomy zerknoł na oske i stwierdzil ,ze jest duzy luz w miejscu łoczacym podpore z przegubem. Dlatego dla swietego spokoju postanowilem kupic cala poloske.
- Od: 12 sty 2011, 16:14
- Posty: 17
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: MAZDA 626 GE 1.8 105KM 1994r
Skręć kołami do oporu w lewo lub w prawo złap za przegub wewnętrzny jeżeli rusza się to półoś do wymiany jeżeli sztywno jest to ok
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
może nie cała półoś ale od skrzyni do przegubu wewnętrznego włącznie na tej stronie ładnie jest pokazane dlaczego tak się dzieje http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
Ogladalem te fotki jakis czas temu. Jest luz tak jak mowisz ,lecz probowalem to na prostych kolach nie skreconych.Dla swietego spokoju wymienie cala pólos na uzywke oczywiscie
wyjdzie taniej ,niz kupic osobno przegub wew,łozysko uszczelniacze itd.
- Od: 12 sty 2011, 16:14
- Posty: 17
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: MAZDA 626 GE 1.8 105KM 1994r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6