Zaciski tylne – awaria ręcznego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Jaksa » 8 sie 2005, 17:57

Xavier napisał(a):czy zestaw naprawczy zacisku z modelu GE pasuje do GF
Jesli chodzi o tył to nie , przod jest taki sam....W naszych modelach tylne zestawy występuja jeszcze w 626 GV. ( + łozyska )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Xavier » 8 sie 2005, 19:01

Dzięki.
http://madou-belochka.ru/a7d15
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez mayer » 8 sie 2005, 21:18

krótko mówiąc nadal nie bardzo mam pojecie co zrobić z tymi nieszczęsnymi zaciskami...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez PawelO » 19 sie 2005, 13:40

mayer napisał(a):krótko mówiąc nadal nie bardzo mam pojecie co zrobić z tymi nieszczęsnymi zaciskami...


ja jeździłem prawie półtora roku praktycznie bez ręcznego aż wreszcie w zeszły weekend zrobiłem!!!
a propos ręcznego: ni ma innej rady jak rozebrać wszystko!!! u mnie był złamany ten mały popychacz – to była jedyna wada. Ale może wystarczyło po prostu wszystko wyczyścić. sam nie wiem. Ważne że teraz chodzi jak trzeba.
powodzenia. dla mnie zaciski to był najdłużej ciągnięty temat w mazdzie...
Początkujący
 
Od: 3 lis 2004, 21:11
Posty: 6
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: 626 GE FS 2.0i '95

Postprzez SHY » 20 sie 2005, 17:46

Waluś napisał(a):Potem kolejny seger głęboko przy "popychaczu" od ręcznego i wyciągasz ten bolec z gwintem co trzyma tłoczek. rozbierasz tą dźwigienke od ręcznego i wyciągasz wszystko (tam jest łożysko igiełkowe więc ostrożnie z wyciąganiem

Czy w GE jest podobnie. Chce wyjac dzwigienke od recznego ale cos ja trzyma. Czy jak wyjme bolec trzymajacy tloczek to dzwigienka sie wysunie czy moze cos jeszcze innego moze ja trzymac?
Czy moze ktos napisac jak powinna byc osadzona sama dzwigienka bo umnie moge ja wysunac w dol okolo 5mm ale jest tez luz na boki ktorego pewnie byc nie powinno. Jest tam jakies lozysko slizgowe czy jak??

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez mlody1921 » 12 wrz 2005, 21:56

Jaksa a moze masz takie zdjecia co do zaciskow w mx-3 tylnych tez jednego cosik zapieklo niby sie rysza ale oooooj marnie i tez chcialem przeczyscic zdjecia i opis mmm bylo by cooool ;] flaszeczke przescie poczta :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jaksa » 12 wrz 2005, 22:04

mlody1921 napisał(a):Jaksa a moze masz takie zdjecia co do zaciskow
Miałem jakiegos padalca na dysku i sporo materiału poszło w.......muszę nowe foty zrobic , mozesz napisac do Xavier'a , wysyłałem parę fotek o zacisku , moze jeszcze ma na dysku?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Kostia » 15 wrz 2005, 09:50

Podepnę się do dyskusji. Też mam problem z tylnymi tłoczkami. Zaczęlo się od tego, że polało się troszkę płynu tuż przy cięgle od ręcznego. Potem całkem puściło i zaczęło się lać ciurkiem. Rozebrałem tłoczek na części i okazało się że winowajcą jest łożysko igiełkowe. Po prostu się zatarło i rozleciało i strzępki metalu uszkodziły gumkę na tłoczku. Cięgno od ręcznego nie wyjdzie bez demontażu całego srodka. Niezbędny jest dobry i mały ściągacz do segerów. Wymieniłem wszystkie gumki w środku (raptem 2), wyczyściłem tłoczek i zabieram się do składania. Niestety łożysko igiełkowe było w stanie kompletnego rozpadu. musiałem złożyć wszystko bez niego. Cięgno od ręcznego jest obluzowane bardzo, ale tłoczek na razie działa. Myślę że za długo to nie pochodzi. Dlatego zapytuję czy można gdzieś wymienić samo takie łożysko czy trzeba kupić cały tłoczek i ile on kosztuje . Pozdrawiam
KOS
Początkujący
 
Od: 11 lip 2005, 10:32
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: 626 GF 2.0 DiTD

Postprzez Jaksa » 15 wrz 2005, 23:51

Kostia napisał(a):czy można gdzieś wymienić samo takie łożysko
Mozna dokupic łozysko w sieci mazdy za 111 zł.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez hazell » 16 wrz 2005, 10:01

I to pewnie ono jest powodem zacinającego się ręcznego...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez mayer » 16 wrz 2005, 10:56

Jaksa napisał(a):Mozna dokupic łozysko w sieci mazdy za 111 zł.

trochę ich powaliło z ta ceną...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez hazell » 16 wrz 2005, 11:01

Nie tylko z tą ale z każdą!
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6