Jesli chodzi o tył to nie , przod jest taki sam....W naszych modelach tylne zestawy występuja jeszcze w 626 GV. ( + łozyska )Xavier napisał(a):czy zestaw naprawczy zacisku z modelu GE pasuje do GF
Zaciski tylne – awaria ręcznego
1, 2
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mayer napisał(a):krótko mówiąc nadal nie bardzo mam pojecie co zrobić z tymi nieszczęsnymi zaciskami...
ja jeździłem prawie półtora roku praktycznie bez ręcznego aż wreszcie w zeszły weekend zrobiłem!!!
a propos ręcznego: ni ma innej rady jak rozebrać wszystko!!! u mnie był złamany ten mały popychacz – to była jedyna wada. Ale może wystarczyło po prostu wszystko wyczyścić. sam nie wiem. Ważne że teraz chodzi jak trzeba.
powodzenia. dla mnie zaciski to był najdłużej ciągnięty temat w mazdzie...
- Od: 3 lis 2004, 21:11
- Posty: 6
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: 626 GE FS 2.0i '95
Waluś napisał(a):Potem kolejny seger głęboko przy "popychaczu" od ręcznego i wyciągasz ten bolec z gwintem co trzyma tłoczek. rozbierasz tą dźwigienke od ręcznego i wyciągasz wszystko (tam jest łożysko igiełkowe więc ostrożnie z wyciąganiem
Czy w GE jest podobnie. Chce wyjac dzwigienke od recznego ale cos ja trzyma. Czy jak wyjme bolec trzymajacy tloczek to dzwigienka sie wysunie czy moze cos jeszcze innego moze ja trzymac?
Czy moze ktos napisac jak powinna byc osadzona sama dzwigienka bo umnie moge ja wysunac w dol okolo 5mm ale jest tez luz na boki ktorego pewnie byc nie powinno. Jest tam jakies lozysko slizgowe czy jak??
Pzdr
SHY
Jaksa a moze masz takie zdjecia co do zaciskow w mx-3 tylnych tez jednego cosik zapieklo niby sie rysza ale oooooj marnie i tez chcialem przeczyscic zdjecia i opis mmm bylo by cooool ;] flaszeczke przescie poczta 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Miałem jakiegos padalca na dysku i sporo materiału poszło w.......muszę nowe foty zrobic , mozesz napisac do Xavier'a , wysyłałem parę fotek o zacisku , moze jeszcze ma na dysku?mlody1921 napisał(a):Jaksa a moze masz takie zdjecia co do zaciskow
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Podepnę się do dyskusji. Też mam problem z tylnymi tłoczkami. Zaczęlo się od tego, że polało się troszkę płynu tuż przy cięgle od ręcznego. Potem całkem puściło i zaczęło się lać ciurkiem. Rozebrałem tłoczek na części i okazało się że winowajcą jest łożysko igiełkowe. Po prostu się zatarło i rozleciało i strzępki metalu uszkodziły gumkę na tłoczku. Cięgno od ręcznego nie wyjdzie bez demontażu całego srodka. Niezbędny jest dobry i mały ściągacz do segerów. Wymieniłem wszystkie gumki w środku (raptem 2), wyczyściłem tłoczek i zabieram się do składania. Niestety łożysko igiełkowe było w stanie kompletnego rozpadu. musiałem złożyć wszystko bez niego. Cięgno od ręcznego jest obluzowane bardzo, ale tłoczek na razie działa. Myślę że za długo to nie pochodzi. Dlatego zapytuję czy można gdzieś wymienić samo takie łożysko czy trzeba kupić cały tłoczek i ile on kosztuje . Pozdrawiam
KOS
KOS
- Od: 11 lip 2005, 10:32
- Posty: 7
- Skąd: Tarnobrzeg
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD
Mozna dokupic łozysko w sieci mazdy za 111 zł.Kostia napisał(a):czy można gdzieś wymienić samo takie łożysko
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6