Sposób na śrube wahacza przedniego (626 GE)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez muchrem » 29 kwi 2010, 19:24

Przy próbie odkręcenia wachacza nastapił problem. Chodzi o śrube wskazaną na zdjęciu. W podwoziu prawdopodobnie jest przyspawana nakretka i przy odkręcaniu puściła. Teraz nie mam jak tej śruby dalej ruszyć. Czy jest jakiś dostęp z innej strony, czy trzeba rozkecać pół samochodu, czy po prostu trzeba szukać innej metody. Wiadomo że można ją uciąść ale jak potemprzykręcić [waaaco?] spowrotem?

Obrazek
Obrazek
muchrem
 

Postprzez lukkas_kg » 29 kwi 2010, 19:35

popraw zdjecia
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez wojtek79 » 29 kwi 2010, 19:41

NIe otwieraja sie obrazki, przynajmniej u mnie. ale domyślam się o co Ci chodzi. Identycznie miałem w golfie i musiałem zrobic otwory ''technologiczne'' w podłużnicy żeby cokolwiek zrobic. Mam gołą bude mazdu to moge zobaczyc jak to rozebrac
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez piotrek8406 » 30 kwi 2010, 18:10

Kolego współczuje roboty........ moze jakos rozwierc srobe albo cos takiego .........
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2010, 20:17
Posty: 9

Postprzez Hazu » 30 kwi 2010, 20:16

utnij śrube
przewierć później
wspawaj nakrętkę
abo tnij blachę ale uprzedzam ze tam jest podwójna blacha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez aditrans » 1 maja 2010, 14:06

Witam.mam ten sam problem ale wydaje mi sie ze trzeba wyciac dziure w nadkolu wewnetrznym i wtety powinno byc widac nakretke.Dzis mam zamiar tam zagladnac wiec moze uda mi sie odpowiedziec na to pytanie.
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2010, 10:14
Posty: 4
Skąd: Okolice Cieszyna(woj.sląskie)
Auto: audi 100 S4,mazda 626

Postprzez aditrans » 1 maja 2010, 16:04

Witam muchrem,musisz wyciąc tzw wziernik w nadkolu wewnętrznym,pod tym jest jeszcze jedna blacha w której nawiercilem kilka otworów zeby wyjąc srube.Srube w dołu uciąłęm i wyciągnąłem reszte przez wczesniej wycięte dziury w nadkolu.Teraz tylko wymienic gumy w wachaczu i poskrecac a dziure która zostala po calej operacji zaspawac i po temacie.Inaczej raczej tego nie odkrecisz bo ta nakretka w podłuznicy jest okrągła wiec nawet nie ma jej jak zlapac.Jedynie zostaje ciecie.
Pozdrawiam i milej pracy.
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2010, 10:14
Posty: 4
Skąd: Okolice Cieszyna(woj.sląskie)
Auto: audi 100 S4,mazda 626

Postprzez muchrem » 1 maja 2010, 19:37

aditrans napisał(a):wyciąc tzw wziernik w nadkolu wewnętrznym


To znaczy od środka kabiny wycinałeś otwór czy od strony koła? Może jakieś zdjęcie co bym nie pocioł pojazdu w złym miejscu.
Dzięki za pomoc.
muchrem
 

Postprzez Hazu » 1 maja 2010, 19:52

od zewnątrz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6