Remont zacisku w GE jak się do tego zabrać?
Hugo, problem w tym, że ten zacisk już był niedawno regenerowany. Ma ktoś schemat tylnego zacisku? Zobaczę jak to wygląda, ten cały mimośród i zobaczę czy warto się z tym bawić.
Loczek, ale mam drugi raz regenerować?
Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem... no nic, muszę kupić jakiś inny zacisk. Dzięki Siw-y
Mam problem! Zdemontowałem przedni prawy zacisk w mojej 626 GE . Tłoczek wyjąłem, wyczyściłem papierem ściernym i teraz nie mogę go włożyć z powrotem w gniazdo. Jak to robiliście ? jakieś pomocne wskazówki...
OK...Jakoś się udało
OK...Jakoś się udało
- Od: 8 maja 2006, 17:12
- Posty: 163
- Skąd: warm.-maz., mazowieckie
- Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)
tłoczek należy przesmarować płynem hamulcowym tak jak uszczelkę w cylinderku. Jeśli nadal jest problem prawdopodobnie pod uszczelką znajduje się jakiś syf albo nie weszła dobrze w swój rowek. Wyjąć, wyczyścić dokładnie rowek i uszczelkę, wsadzić dobrze uszczelkę. Musi wejść – i jeśli równo przesuwany – tłoczek nie może się klinować
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Objaw: słaby ręczny – wizyta u mechanika – diagnoza: zacisk tylny prawy do wymiany. Moje pytanie może da się regenerować? Odpowiedź nie da się.
Idę do sklepu i pytam co mają na stanie- dostaję odpowiedź że są regenerowane niemieckie po 385 zł. Pytam czy można używkę ze szrotu i regenerować samemu? Pan w sklepie mówi że można tylko po co jeśli można swój zregenerować? Twierdzi że nie ma takiej opcji że się nie da. Jak mówię że mechanik tak powiedział to pada odpowiedź : to trzeba zmienić mechanika!
Co mam zrobić bo zgłupiałem
Komu mam wierzyć?
Idę do sklepu i pytam co mają na stanie- dostaję odpowiedź że są regenerowane niemieckie po 385 zł. Pytam czy można używkę ze szrotu i regenerować samemu? Pan w sklepie mówi że można tylko po co jeśli można swój zregenerować? Twierdzi że nie ma takiej opcji że się nie da. Jak mówię że mechanik tak powiedział to pada odpowiedź : to trzeba zmienić mechanika!
Co mam zrobić bo zgłupiałem
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
stefan, wszystko zależy od stopnia zużycia zacisku, być może nie będzie warto go regenerować gdyż wżery są tak duże, że w bardzo krótkim czasie dostanie się woda, z używką może być podobnie ale można to sprawdzić rozbierając, w sumie to wszystkie elementy można kupić, i złożyć zacisk na nowo.
no ja po długim czasie absencji wracam na forum z pytaniem czy ma ktoś jakiekolwiek informacje o napinaczu hamulca ręcznego w tylnym zacisku bo po regeneracji tj. wymiana tłoczka i gumek nie posiadam ręcznego na dłużej niż tydzień od wyregulowania tłoczkiem na jakiej zasadzie działa i czy można takie coś dostać bo jeden sie rozsypał czy juz nowe zaciski
- Od: 15 sty 2009, 19:04
- Posty: 82
- Skąd: Subkowy/Tczew
- Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.
Witam
Wiem, że odgrzewam kotleta ale nie chciałem zakładać nowego tematu tylko po to, żeby zadać jedno pytanie a mianowicie:
Czy ktoś zna wymiary tłoczków w tylnych zaciskach w 626 GE 1,8 16v 1993 r? Chodzi mi nie tylko o średnicę ale też o długość.
Wiem, że odgrzewam kotleta ale nie chciałem zakładać nowego tematu tylko po to, żeby zadać jedno pytanie a mianowicie:
Czy ktoś zna wymiary tłoczków w tylnych zaciskach w 626 GE 1,8 16v 1993 r? Chodzi mi nie tylko o średnicę ale też o długość.
-
PiotrekKRK
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6