Podczas przyspieszania auto skręca

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MECZU » 19 paź 2009, 12:46

juz sie boje :(
Ostatnio edytowano 19 paź 2009, 13:04 przez MECZU, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez MECZU » 19 paź 2009, 13:01

poloski sa dobre .jaki jest koszt tych tulejek wachacza i gdzie je mozna kupic moze [carspid]no i jak wkoncu jest z tymi swozniami .trzeda caly [waaaco?] wymienic cze tylko swozen
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez MECZU » 24 paź 2009, 00:48

wymieniona lewa koncowka drazka oraz poduszki wachacza oraz ustawiona zbieznosc .problem rozwiazany
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez steven » 29 paź 2009, 20:13

ja miałem podobnie, przy mocnym przyspiesaniu ściągało na lewo i stało się to po wymianie tuleji z jednej strony ;p

Przyczyną okazało się błędne rozpoznanie luzów przez mechanika. Po wymianie z drugiej strony tulej, problem zniknął – chociaż po kolejnych 4 dniach zaczęło coś stukać – wtedy puścił sworzeń, po jego wymianie wszyściutko cichutko i prosto. Oczywiście zbierzność robiona po kazdej wymianie :)

tak dla potomnych:
Pamiętajcie, że jeżeli nie wymienia się wszystkich elementów na nowe, to wkładając np nowe tulejki jest spora sznasa, że sworznie nie wytrzymają i należy się ztym liczyć. Sam sposób wymiany i mechanik za dużo tutaj nie poradzą, znaczy na szarpakach najwięcej wychodzi luzów. Chociaż i tak zaraz po wymianie mogą pojawić się nowe. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6