Podczas przyspieszania auto skręca
1, 2
ja miałem podobnie, przy mocnym przyspiesaniu ściągało na lewo i stało się to po wymianie tuleji z jednej strony ;p
Przyczyną okazało się błędne rozpoznanie luzów przez mechanika. Po wymianie z drugiej strony tulej, problem zniknął – chociaż po kolejnych 4 dniach zaczęło coś stukać – wtedy puścił sworzeń, po jego wymianie wszyściutko cichutko i prosto. Oczywiście zbierzność robiona po kazdej wymianie
tak dla potomnych:
Pamiętajcie, że jeżeli nie wymienia się wszystkich elementów na nowe, to wkładając np nowe tulejki jest spora sznasa, że sworznie nie wytrzymają i należy się ztym liczyć. Sam sposób wymiany i mechanik za dużo tutaj nie poradzą, znaczy na szarpakach najwięcej wychodzi luzów. Chociaż i tak zaraz po wymianie mogą pojawić się nowe.
Przyczyną okazało się błędne rozpoznanie luzów przez mechanika. Po wymianie z drugiej strony tulej, problem zniknął – chociaż po kolejnych 4 dniach zaczęło coś stukać – wtedy puścił sworzeń, po jego wymianie wszyściutko cichutko i prosto. Oczywiście zbierzność robiona po kazdej wymianie
tak dla potomnych:
Pamiętajcie, że jeżeli nie wymienia się wszystkich elementów na nowe, to wkładając np nowe tulejki jest spora sznasa, że sworznie nie wytrzymają i należy się ztym liczyć. Sam sposób wymiany i mechanik za dużo tutaj nie poradzą, znaczy na szarpakach najwięcej wychodzi luzów. Chociaż i tak zaraz po wymianie mogą pojawić się nowe.
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6