Jaksa napisał(a):A jak nie?
ja poluzowuje odpowietrznik i wtedy wchodzi bez oporu
 taki ekstremalny sposób
 taki ekstremalny sposób www.mazdaspeed.pl
Jaksa napisał(a):A jak nie?
 taki ekstremalny sposób
 taki ekstremalny sposób Waluś , mysle ze nie tędy droga . Tłok w zacisku powinien przesowac się lekko ( pokonywując oczywiscie opory płynu ) Wszystkim sie wydaje ze wymiana klockow to jest takie " hop-siup" . Siedzac w temacie 12 lat nie widziałem jeszcze samochodu w ktorym wymieniłbym klocki bez ingerencji w zacisk ( wymont , oczyszczenie prowadnic / wymiana zestawow naprawczych i.t.d ) nie mowię tu o autach z 2001 i wyzej ( tam jeszcze wszystko działaWaluś napisał(a):ja poluzowuje odpowietrznik
 ) Nie chcę tu robić anty reklamy pewnej stacji w Warszawie ( chodzi o szybki serwis )  to co oni wyprawiają w samochodach to normalnie scyzoryk w kieszeni się otwiera ......
  ) Nie chcę tu robić anty reklamy pewnej stacji w Warszawie ( chodzi o szybki serwis )  to co oni wyprawiają w samochodach to normalnie scyzoryk w kieszeni się otwiera ......
Jaksa napisał(a):A jak nie?tomekrvf napisał(a):loczek powinien wciskac sie bez wiekszego oporu

Oryginalny do 280 zł. kpl. na 2 koła przod,ceny zamiennika obecnie nie znam ( jest tylko sama osłona tłoczka z uszczelnieniem )MackTheKnife napisał(a):A ile taka przyjemnośc kosztuje? (zestaw naprawczy)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6