Chce wlasnorecznie wymienic klocki – wakacyjne oszczednosci :)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Waluś » 30 cze 2005, 19:24

Jaksa napisał(a):A jak nie?

ja poluzowuje odpowietrznik i wtedy wchodzi bez oporu <lol> taki ekstremalny sposób :P tylko trzeba potem płynu dolać :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Jaksa » 30 cze 2005, 21:21

Waluś napisał(a):ja poluzowuje odpowietrznik
Waluś , mysle ze nie tędy droga . Tłok w zacisku powinien przesowac się lekko ( pokonywując oczywiscie opory płynu ) Wszystkim sie wydaje ze wymiana klockow to jest takie " hop-siup" . Siedzac w temacie 12 lat nie widziałem jeszcze samochodu w ktorym wymieniłbym klocki bez ingerencji w zacisk ( wymont , oczyszczenie prowadnic / wymiana zestawow naprawczych i.t.d ) nie mowię tu o autach z 2001 i wyzej ( tam jeszcze wszystko działa <lol> ) Nie chcę tu robić anty reklamy pewnej stacji w Warszawie ( chodzi o szybki serwis ) to co oni wyprawiają w samochodach to normalnie scyzoryk w kieszeni się otwiera ......
Chodzi własnie o układ hamulcowy .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez LoB » 1 lip 2005, 00:30

Jaksa napisał(a):Nie chcę tu robić anty reklamy pewnej stacji w Warszawie ( chodzi o szybki serwis )


a czy to jakas ogolnopolska siec ??
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez tomekrvf » 1 lip 2005, 08:37

Jaksa napisał(a):
tomekrvf napisał(a):loczek powinien wciskac sie bez wiekszego oporu
A jak nie? :P

A jak nie to kupujemy zestaw naprawczy zacisku, rozbieramy go w pyl, czyscimy/wymieniamy czesci, po montazu pod oslone tloczka wkladamy super smaru do tloczkow np firmy ATE i musi chodzic plynnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez MackTheKnife » 1 lip 2005, 08:50

A ile taka przyjemnośc kosztuje? (zestaw naprawczy)
Rekin zęby ma jak noże i nie musi kryć sie z tym,
Mackie noża użyć może, ale kto go widział z nim?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2005, 07:06
Posty: 19
Skąd: Tczew
Auto: 626 GE-FS '94r

Postprzez Jaksa » 1 lip 2005, 20:06

MackTheKnife napisał(a):A ile taka przyjemnośc kosztuje? (zestaw naprawczy)
Oryginalny do 280 zł. kpl. na 2 koła przod,ceny zamiennika obecnie nie znam ( jest tylko sama osłona tłoczka z uszczelnieniem )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6