Piski przy wolnej jeździe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez rrrradek » 30 cze 2005, 09:07

Ostatnio pojawił się pewien problem w mojej Madzi. Przy jeździe 20-30 km/h piszczy mi chyba gdzieś w okolicy lewego koła. Jak naciskam hamulec to przestaje. Czy ktoś z klubowiczów miał podobny problem? Może ktoś pomoże i odpowie co to może być.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Postprzez tomekrvf » 30 cze 2005, 09:20

Klocki
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez rrrradek » 30 cze 2005, 09:22

Klocki mam nowe przejechałem na nich jakieś 1500 km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Postprzez tomekrvf » 30 cze 2005, 09:27

A jakie to sa klocki? Zestaw montazowy nowy? Nakladki na klocki wystepuja?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez rrrradek » 30 cze 2005, 09:33

Jakie klocki nie wiem. Mam pewność, że nowe. Nie wiem nic o nakładkach na klocki. musiałbym zapytać mechanika. Jeździłem do niego całe życie jak miałem poprzednie samochody i nigdy się nie skarżyłem. Nie mam powodu sądzić, że mnie oszukał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Postprzez tomekrvf » 30 cze 2005, 09:40

podaj maila to wysle zdjecia o co chodzi z tymi nakladkami. Mam teraz zdjecia tylnego zacisku, z przodu dodatkowo po jednej na strone
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Grayson » 30 cze 2005, 17:32

Ja takze poprosze jak mozna! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2005, 13:22
Posty: 64
Skąd: Nakło nad Notecią

Postprzez mtaranti » 1 lip 2005, 00:44

tam przy klockach są takie blaszki które jak się klocek zuzyje to trą po tarczy i sygnalizują wymiane. ale nie o nie chodzi.
Otóż te blaszki pewnie są krzywe (głównie w tych tańszych klockach) i zaczepiają o te "blaszki" które jakby opasują tarcze jak litera"U" po brzegu klocka i jednocześnie te po których ślizgają się klocki. I własnie te "blaszki" napychane na tarczę trą o nie.
Myśle ze wiesz o co mi chodzi jak bym miał rysunki elementów to bym pokazał o które chodzi a i nazw fachowych nie znam.
powiem tyle ze ja trzy razy dobierałem się do zacisków az doszedłem co to za przyczyna
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 278
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6