Tłucze nieprawdopodbnie z przodu – wymieniałem sworzeń
Strona 1 z 1
sworzeń wymieniony a koło jak latało tak lata.Tłucze jak stary tramwaj[przed wymianą mniej tłukła]koło rusza się w pionie ,wygląda jakby był walniety sworzeń ale jest przecież nowy.Nie wiem czy sworzeń nie lata przy mocowaniu go srubą i czy to wogóle jest możliwe, ale tak to wygąda.Srubę sprawdziłem jest dokrecona na maks.A może są różne rodzaje swozni do 626 ge 2l .HELP już nie mam siły z tym walczyc . Z góry dzięki za pomoc wesołego czytania.
simba ...Kochać auta to nie wszystko trzeba je jeszcze zrozumieć...
- Od: 7 lis 2004, 23:09
- Posty: 22
- Skąd: czestochowa
- Auto: mazda 626 ge 1993 2.0 kat
Luz na swozniu, ktory mozna wyczuc "przez kolo" swiadczy o tym, ze juz go praktycznie nie masz. Stawiam na gorne mocowanie kolumny. Dla pewnosci dokladnie sprawdz polaczenie zwrotnicy z kolumna McPhersona. Nie sadze, aby w ge wymyslili cos nowego, wiec pociesze Cie, ze nawet przy lekko poluzowanej srubie swoznia nie powinno byc luzu. Ta sruba to glownie zabezpieczenie. Trzyma sie to na dokladnym pasowaniu swoznia do zwrotnicy. Oczywiscie, jesli samochod dlugo jezdzil z poluzowana sruba od swoznia to mogl powstac luz na zwrotnicy. Moze to tez warto sprawdzic. Ostatnio wymienialem oba wahacze. Wyjecie swoznia ze zwrotnicy wymaga sporego narzedzia. Dodam, ze ostatnio rozbieralem te strone okolo pol roku temu, wiec raczej korozja nie przyhamowala rozbiorki. Z drugiej strony musialem wrecz wybijac wahacz, bo 210 kkm swoje zrobilo. Wlasnie na tym kole mialem niewielki luz na swozniu. Ale wyczulem go dopiero po zdjeciu wahacza.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Ja miałem dokładnie taką sytuację. Mimo iż śruba na zwrotnicy (tam gdzie wchodzi sworzeń) była skręcona na maksa to i tak między zwrotnicą a sworzniem był luz. Wysunęliśmy zatem sworzeń i ścisnęliśmy żabką zwrotnicę tak, że teraz jest idealnie dopasowana do sworznia. Po skręceniu śrubą nie ma ani grama luzu. A też myślałem, że po kilku kilometrach nowy sworzeń się skopał.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
ES w wypadku górnrgo mocowania amora nie wyczujesz luzu na kole, nawet na lewarku hihi wczoraj próbowałem. A bankowo mam rozp... bo stuka niemiłosiernie ale tylko w momencie np wyjazdu z głębokiego dołka lub wjazdu gwałtownie w podobny (a sprawdzić można łatwo. wystarczy położyć ręke na mocowaniu, pobujać wozem i jak poczujesz stuk pod rękąi to dupa
).
też bym obstawiał coś w okolizy wahacza.
też bym obstawiał coś w okolizy wahacza.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6