Piski w układzie kierowniczym, zawieszeniu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Gib » 2 maja 2009, 00:23

Od jakiegoś czasu słyszę pisk (bardzo podobny jak blacha na klocku) z okolic prawego przedniego koła, wyłącznie przy skręcaniu w prawo praktycznie lekki ruch kierownicy wywołuje pisk. Pojawia się dopiero po nagrzaniu auta. Rozwalona jest prawa końcówka drążka (osłona gumowa) oraz spocona harmonijka na maglownicy z prawej strony. Wcześniej było słychać lekki turkot, myślałem że to przegub. Niedługo mam wymieniać końcówki drążków ale jeśli np. magiel jest do wymiany to chyba daremna robota.
Kierownica kręci idealnie w obie strony, nie ma żadnego bicia. Jakieś pomysły?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez misiek@07 » 4 maja 2009, 14:46

To raczej nie magiel. Stawiam na koncówke. Moim zdaniem wytarł się w niej teflon i na dodatek dostała wilgoć. A na marginesie sprawdż ile masz oleju w układzie wspomagania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2009, 09:46
Posty: 77
Skąd: Warszawa- Bródno
Auto: 626 1.8 16V GE "96 Hatchback

Postprzez Gib » 4 maja 2009, 15:29

No właśnie oliwy dolałem na max i już jest tyle co było, co ciekawe nie spada poniżej pewnego poziomu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 8 maja 2009, 11:39

No cóż nowe informacje mam, płynu do wspomagania nie ubywa nadal jest max. Magiel oglądał macher mówił że się poci ale nie ma tragedii. Końcówki drążków zmienione, zbieżność ustawiona, zaczynam się zastanawiać czy to nie blachy klocków się jakoś układają podczas skrętu i piszczą. Na postoju nic nie słychać tylko w ruchu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 8 maja 2009, 12:32

a moze dolny sworzeń ? wez wd40 i pryskaj po kolei az zapadnie cisza i bedzies wiedzial ktory wymienic
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Gib » 8 maja 2009, 13:12

no i co że mam auto na gaz?
cóż.. nawet porzadne zapalniczki są na benzyne..
– a porządne auta na nitrometanol.

Popsikam. Co ciekawe jak popadało to nie słyszałem tego :)
BTW – baranek się znalazł spod maski, dzwoniłem nawet ale nie odebrałeś.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 8 maja 2009, 13:50

Gibsong napisał(a):
Popsikam. Co ciekawe jak popadało to nie słyszałem tego :)


no to zapewnie ten dolny przy tarczy , wlasnie u nas w 626 tez zaczal zgrzytac :]

Gibsong napisał(a):BTW – baranek się znalazł spod maski, dzwoniłem nawet ale nie odebrałeś.


to oddawaj moj :P wez mi skrobnij swoj nr na pw bo ostatnio duzo osob mnie meczy :|

Gibsong napisał(a):no i co że mam auto na gaz?
cóż.. nawet porzadne zapalniczki są na benzyne..
– a porządne auta na nitrometanol.


Chyba nie ogladalesz ostatniej czesci F&F :P
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6