Kontrolka HOLD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez cichy_86 » 20 kwi 2009, 20:32

Witam po nie dawnej wymianie calkowitej oleju w automatycznej skrzyni biegow,podczas jazdy samochod nagle zaczol tracic moc,zwolnial. Poczym sie zatrzymalem i wyskoczyla kontrolka HOLD ktora mroga caly czas przy odpaleniu i po tym wszystkich znowu sie przejechalem i bylo normalnie auto jechalo dobrze ale kontrolka świeci caly czas i sprawdzalem stan olej gdzie pokzauje ponad maximum prawie o 1/2 skali. Prosze o pomoc i dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez wiesiek5 » 20 kwi 2009, 21:37

Diagnostyka .
Jest to usterka elektroniczna wtedy świeci Hold.
Olej sprawdź na uruchomionym silniku.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez cichy_86 » 20 kwi 2009, 21:44

Olej byl sprawdzany na urochomionym silnik i pokazuje ponad stan gdzie wczesniej pokazywalo max dodam ze samochod jest na LPG. Wiec sprawdzic teraz mam kody bledow?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez cichy_86 » 21 kwi 2009, 20:45

Dzis nagralem filmiki z kodami tylko pierwszy (na wlaczonym zaplonie) nie wiem czy nie jest za krotki.

http://www.youtube.com/watch?v=ZhY6KVEn ... annel_page

Na odpalonym silniku:

http://www.youtube.com/watch?v=zVlJZ_bf ... annel_page


Pomoze mi je ktos odczytac i co musze naprawic?

Wczoraj rozmawialem z bratem cukierka i powiedzial zebym obejrzal dokladnie dolot powietrza.Owszem byla mala nie szczelnosc ale uszczelnilem wszystko dobrze zeby nie lapalo lewego powietrza.
Poczym sciagnelem kleme minusa z aku/ i trzymalem pedal hamulca z 30 sekund po czym zalozylem kleme z powrotem i odpalilem silnik i kontrolka HOLD przestala migac czyli jest jak powino byc :D Ale zrobilem znowu kod bledow i mi wyskakuja te same. Czy zle cos resetuje? Przejechalem sie autkiem zrobilem gdzies z 20 km i wszystko gra ale mnie nie pokoja te bledy. Dodam ze stan oleju masz troszeczke za duzy od skrzyni biegow. Czy to masz tez znaczenie do bledow ktore mi wyskakuja?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez cichy_86 » 23 kwi 2009, 20:17

Widze sami chetni sa do odpowiadania :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez delarossa » 25 kwi 2009, 13:27

kod 159 i 565, pierwsze to przepływomierz.. drugie nie wiem, pokukaj czy wtyczka dopięta, gaz Ci przypadkiem nie puknął? Ja na uwalonej przepływce też miałem problemy ze skrzynią..
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 21:00
Posty: 71
Skąd: Krosno/Kraków
Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V

Postprzez cichy_86 » 25 kwi 2009, 18:07

Mialem caly dolot rozebrany i wyczyszczony i wszystko przy przeplywomierzu jest dobrze podpiete. Raz mialem wybuch ale sa dwie naby anty wybuchowe zalozone. A ma to cos wspolnego?gdzie moge sie dowiedz co oznacza ten drugi blad?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6