Witam po nie dawnej wymianie calkowitej oleju w automatycznej skrzyni biegow,podczas jazdy samochod nagle zaczol tracic moc,zwolnial. Poczym sie zatrzymalem i wyskoczyla kontrolka HOLD ktora mroga caly czas przy odpaleniu i po tym wszystkich znowu sie przejechalem i bylo normalnie auto jechalo dobrze ale kontrolka świeci caly czas i sprawdzalem stan olej gdzie pokzauje ponad maximum prawie o 1/2 skali. Prosze o pomoc i dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Kontrolka HOLD
Strona 1 z 1
Olej byl sprawdzany na urochomionym silnik i pokazuje ponad stan gdzie wczesniej pokazywalo max dodam ze samochod jest na LPG. Wiec sprawdzic teraz mam kody bledow?
Dzis nagralem filmiki z kodami tylko pierwszy (na wlaczonym zaplonie) nie wiem czy nie jest za krotki.
http://www.youtube.com/watch?v=ZhY6KVEn ... annel_page
Na odpalonym silniku:
http://www.youtube.com/watch?v=zVlJZ_bf ... annel_page
Pomoze mi je ktos odczytac i co musze naprawic?
Wczoraj rozmawialem z bratem cukierka i powiedzial zebym obejrzal dokladnie dolot powietrza.Owszem byla mala nie szczelnosc ale uszczelnilem wszystko dobrze zeby nie lapalo lewego powietrza.
Poczym sciagnelem kleme minusa z aku/ i trzymalem pedal hamulca z 30 sekund po czym zalozylem kleme z powrotem i odpalilem silnik i kontrolka HOLD przestala migac czyli jest jak powino byc
Ale zrobilem znowu kod bledow i mi wyskakuja te same. Czy zle cos resetuje? Przejechalem sie autkiem zrobilem gdzies z 20 km i wszystko gra ale mnie nie pokoja te bledy. Dodam ze stan oleju masz troszeczke za duzy od skrzyni biegow. Czy to masz tez znaczenie do bledow ktore mi wyskakuja?
http://www.youtube.com/watch?v=ZhY6KVEn ... annel_page
Na odpalonym silniku:
http://www.youtube.com/watch?v=zVlJZ_bf ... annel_page
Pomoze mi je ktos odczytac i co musze naprawic?
Wczoraj rozmawialem z bratem cukierka i powiedzial zebym obejrzal dokladnie dolot powietrza.Owszem byla mala nie szczelnosc ale uszczelnilem wszystko dobrze zeby nie lapalo lewego powietrza.
Poczym sciagnelem kleme minusa z aku/ i trzymalem pedal hamulca z 30 sekund po czym zalozylem kleme z powrotem i odpalilem silnik i kontrolka HOLD przestala migac czyli jest jak powino byc
Widze sami chetni sa do odpowiadania 
Mialem caly dolot rozebrany i wyczyszczony i wszystko przy przeplywomierzu jest dobrze podpiete. Raz mialem wybuch ale sa dwie naby anty wybuchowe zalozone. A ma to cos wspolnego?gdzie moge sie dowiedz co oznacza ten drugi blad?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6