Pukanie przy hamowaniu – zatrzymywaniu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez barabanos » 19 kwi 2009, 12:07

u mnie pukało okazało się że to swożeń kupiłem cały nowy [waaaco?] mial pasować ,niestety tak nie było stary wycieli bo nie mogli wydostac zamówiłem z allegro uzywkę niestety zrobiłem 300 km to samo i tak auto do dzis stoi szukam dalej :)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:05
Posty: 29
Skąd: warszawa
Auto: mazda protege 1,8

Postprzez Hugo » 19 kwi 2009, 12:16

HABER napisał(a):w oryginalnych z Ferrodo były takie blaszki przy nich a on ich nie założył bo stwierdził że są nie potrzebne, czy to moze być powód?
Tak.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez HABER » 19 kwi 2009, 18:07

a idzie takie blaszki kupic i jaka jest poprawna nazwa tego??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2009, 20:15
Posty: 23
Skąd: Kochanowice
Auto: Mazda 323f BA
..:::DOHC:::..

Postprzez kamilspider » 3 lis 2010, 09:42

W mojej mx-6 słychać pukanie z tyłu, ale nie zawsze, takie jakby na oponie coś było, tylko ze koła niedawno wyważane i sprawdzane, a i tak puka przeważnie przy prędkościach 10-50km/h i droga może być równa jak stół i nie trzeba hamować ani przyspieszać... Co to może być?? Myślałem, nad łącznikami stabilizatora, ale to raczej na dziurach, albo zakrętach by było słychać?
Sorki że trochę się wpiąłem w nieodpowiedni temat ale pomóżcie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez lukasz2387 » 4 lis 2010, 15:33

J.w w postach sprawdz zacisk czy nie luzów tzn. Ale po przekątnych i prawdopodobnie masz tłoczek przyrdzewiały i w porę się niecofa stąd te stuki :)
lukasz2387
 

Postprzez kamilspider » 8 lis 2010, 09:16

to klocki pukają i generalnie nadają się do kosza więc wymieniam :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez sebastian223 » 13 lis 2010, 21:07

Mam identyczne objawy, które wyszły po wymianie klocków i tarcz TRW.
Okazało się, że mam luz na zacisku. Mechanik bagatelizuje sprawe i mówi, ze tak musi być, a te stuki to albo z zawieszenia albo po prostu klocki muszą sie dotrzeć (a zrobiłem już 200km)
Ja gołym okiem widze w lewym kole że jest luz na zacisku i klocek rusza sie ok 2 mm w tym jarzmie...

help !!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez kamilspider » 15 lis 2010, 11:17

wymieniłem klocki i wszystko przeczyściłem, a blaszki (sprężynki) troszkę podgiąłem, żeby lepiej trzymały i już nic nie puka :) Przy okazji linka od ręcznego przesmarowana i jest ok, ale założę jeszcze dodatkową sprężynę, żeby lepiej na przyszłość odbijał. Jak to jest że jak się nowe klocki założy to trzeba linkę od ręcznego podkręcić?? zawsze myślałem że trzeba ją wtedy poluźnić. Jak była tak jak na starych klockach to w ogóle nie hamował ręczny, a dopiero o dziwo jak ją poluźniłem to hamuje :|
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez sebastian223 » 15 lis 2010, 17:48

Wszystko jasne. Wyrobione tulejki zacisku hamulca... Ktoś wie gdzie można je kupić??
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez kamilspider » 15 lis 2010, 19:33

jeszcze dobrze sprawdź te tulejki bo ja też myślałem że mam luz... a to przecież jakoś musi się przesuwać
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez sebastian223 » 15 lis 2010, 19:35

problem w pokaniu przy zatrzymaniu tkwi w wyrobionym gnieżdzie prowadnicy zacisku.
Ratuje sytuację tylko nowy zacisk i jarzmo. Zacisk regenerowaany 410 + 43 jarzmo + ew. robocizna

Żeby potwierdzić odkręć koło i złap za jarzmo i sprawdź czy są luzy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6