Dziwne zachowanie przy przyśpieszaniu lub zdejmowaniu nogi z gazu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez grze_zam » 22 maja 2005, 15:01

Witeczka
Mam pytanko. Ostatnio moja maździa zaczeła sie bardzo dziwnie zachowywać. Objaw jest taki ze podczas przyśpieszania, zmiany biegu na wyższy bądź niższy czy zdejmowania nogi z gazu samochód "ucieka" – kierownice mam w tym samym położeniu a autko samo delikatnie odchodzi na bok :(((
Ktoś ma jakieś sugestie ??? czy to może mieć jakieś powiązanie ze wspomaganiem ?

HELP !!

Pozdro 4 All

Z góry dzieki za pomoc
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2004, 12:42
Posty: 25
Skąd: Zamość
Auto: 626 GE 1,8 16V 94r.

Postprzez Grzyby » 22 maja 2005, 15:19

Miałem podobny objaw w słuzbowym wozie.
Jedź na zbieżność, nie wpadłeś w jakąś dziurę ostatnio?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez grze_zam » 22 maja 2005, 16:18

żadnych drastyków nie było, z tego co pamiętam .... założyłem nowe opony :/ ale na początku wszysko było ok, wiec nie sądze zeby to była kwestia opon .... chociaż kto wie :(
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2004, 12:42
Posty: 25
Skąd: Zamość
Auto: 626 GE 1,8 16V 94r.

Postprzez ADi » 22 maja 2005, 19:33

stawiałbym na tuleje wachacza :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez mayer » 23 maja 2005, 12:24

Przednia poduszka silnika. Miałem to samo.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez grze_zam » 23 maja 2005, 12:39

hmmm bez mechanika chyba sie nie obejdzie <lol>
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2004, 12:42
Posty: 25
Skąd: Zamość
Auto: 626 GE 1,8 16V 94r.

Postprzez Paweł » 23 maja 2005, 13:45

ADi napisał(a):stawiałbym na tuleje wachacza
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Bimbak » 23 maja 2005, 13:50

stawiałbym na jakieś luzy w elementach zawieszenia, ale aby coś wiecej powiedzieć to trzebaby było zajrzeć pod spód. :D mechanik wskazany jeśli sam sie tego nie podejmiesz. Tutaj trafna diagnoza bedzie najtrudniejsza chyba, a reszta .. powinna być juz prosta
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez grze_zam » 23 maja 2005, 19:03

cześć Wszystkim, odwiedziłem stacje diagnostyczną, do wymiany przednie tuleje wachacza i łączniki stabilizatorów .....

Dzieki wszyskim za zainteresowanie i podpowiedzi

Pozdrowionka
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2004, 12:42
Posty: 25
Skąd: Zamość
Auto: 626 GE 1,8 16V 94r.

Postprzez mtaranti » 23 maja 2005, 23:40

zrób cały komplet z obydwu stron. a potem zbiezność. Nie wymieniaj tylko jednej gumy ale wszystkie. bo za 2-3 m-ce polecą tylne i tak w koło.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 278
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6