
Klocki hamulcowe
W GE jest jeden rodzaj klocka ( przod to C 13038 japonski zamiennik cena 100 zł kpl. )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W katalogach np Ferodo jest wyszczególnione niby 2 rodzaje klocków przednich do GE (do '95 i po '95), lecz w zasadzie różnią się one jedynie ilością blaszek – wskaźników zużycia okładziny. Sam klocek jest identyczny i absolutnie pasuje ten niby do '95 w autach po 95 (sprawdzane na 100%). A tak swoją drogą – komplet klocuchów Ferodo Premier to zaledwie 135zł brutto, więc nie wiem czy jest sens kupowac jakieś inne badziewne podróbki
Pozdrawiam
SM
Pozdrawiam
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Wszystkie podróbki to badziewie, zalezy od stylu jazdy.Smirnoff napisał(a):nie wiem czy jest sens kupowac jakieś inne badziewne podróbki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Wszystkie podróbki to badziewie, zalezy od stylu jazdy.Smirnoff napisał(a):nie wiem czy jest sens kupowac jakieś inne badziewne podróbki
Z całym szacunkiem, ale osobiscie "upiekłem" oryginalne klocki MAZDY, czego jeszcze nie udało mi się uczynić z ferodo. Po tych ferodo spróbuje ATE, zobaczymy, czy dadzą radę
Pozdrawiam
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Dobre, jak skonczą się te obecne , to zaryzykujęSmirnoff napisał(a):osobiscie "upiekłem" oryginalne klocki MAZDY

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
hihihi, ja założyłem Feredo od Smirnofa i przy docieraniu już poczółem ich zapach, a tarcze nabrały rumieńców
ale hamują zdecydowanie lepiej od poprzednich, nieznanej mi marki 


Daj im jeszcze ze 200km ......Waluś napisał(a):przy docieraniu już poczółem ich zapach, a tarcze nabrały rumieńców
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Smirnoff napisał(a):"upiekłem" oryginalne klocki MAZDY, czego jeszcze nie udało mi się uczynić z ferodo
Osobiście też uważam, że klocki ferodo są OK. Sam ich używam i jak do tej pory wszystko dobrze. A tak przy okazji układu hamulcowego, to po własnych doświadczeniach, nie polecam tarczach hamulcowych "dobrej" firmy brembo. W samochodzie żony (Clio II) po ok. 40 Kkm powyginały się i trzeba było je wymieniać.
Pozdro 4all
- Od: 3 mar 2005, 14:58
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa Rembertów
- Auto: Mazda Xedos 2.0i V6 '97
Jaksa napisał(a):Daj im jeszcze ze 200km ...... zeby
Jarek, ja im daje conajmniej 10 tys km

Nie no spoko, w porównaniu do tego co miałem to hoho, przypuszczam że miałem Remsa, bo znalazłem podobne w bagażniku, tylko nie od mego modelu hihi
Przez te klocki miałem dzwona ,hamulec jak budyń . Powinni te klocki dodawać do emerytury jako dodatek ktory skraca życieWaluś napisał(a):Remsa,

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam,
Ferodo Premier to taki dobry standard. Prawdziwa frajda zaczyna się od
EBC Greenstuff , które mają wspł.tarcia 0,45 i te właśnie stosuję od 2 lat po
zmianie z w/w Ferodo. Do tego dobrze jest wrzucić tarcze EBC Turbo Groove i przewody hamulcowe z oplotem stalowym Goodrich. Do kompletu jeszcze płyn hamulcowy Ferodo Racing lub lepiej Motul RBF 600. Myślę , że ciekawą propozycją są też klocki Tarox, niektóre modele o przyzwoitym wsp.tarcia / ok.0,40 /pasują do GE. Chyba spróbuję next time. To wszystko tylko do jazdy fast road, not race.
Z Ferodo interesujące są DS Performance / następca DS200 /, ale nie ma jak narazie
do GE.
Pozdrawiam i życzę miłego doboru i kupowania elementów układu hamulcowego
Ferodo Premier to taki dobry standard. Prawdziwa frajda zaczyna się od
EBC Greenstuff , które mają wspł.tarcia 0,45 i te właśnie stosuję od 2 lat po
zmianie z w/w Ferodo. Do tego dobrze jest wrzucić tarcze EBC Turbo Groove i przewody hamulcowe z oplotem stalowym Goodrich. Do kompletu jeszcze płyn hamulcowy Ferodo Racing lub lepiej Motul RBF 600. Myślę , że ciekawą propozycją są też klocki Tarox, niektóre modele o przyzwoitym wsp.tarcia / ok.0,40 /pasują do GE. Chyba spróbuję next time. To wszystko tylko do jazdy fast road, not race.
Z Ferodo interesujące są DS Performance / następca DS200 /, ale nie ma jak narazie
do GE.
Pozdrawiam i życzę miłego doboru i kupowania elementów układu hamulcowego
- Od: 7 maja 2005, 15:03
- Posty: 32
- Skąd: Warszawa
- Auto: V6KL24v
geriavid napisał(a):Ferodo Premier to taki dobry standard.
Dokładnie, moim zdaniem Ferodo Premier to klocki, poniżej których nie powinno się schodzić, zwłaszcza np w GE, która trochę waży i klocki z nizszej niż w/w FDB półki nie dają sobie za bardzo rady. Na FDB jest dobrze, co nie oznacza, ze nie może być lepiej (FDB to dobra "seria", nie tuning). Niestety owe "lepiej" już zaczyna wyciągać z kieszeni "troche" grosza, a z doświadczenia wiem, ze ludzie już stękają na cenę FDB, które de facto są dośc tanie...
Dla uwiarygodnienia moich słów, luknijcie na to:

Jest to podsumowanie testu róznych klocków seryjnych, tuningowych i sportowych przeprowadzonego w lecie '03 przez redaktorów magazynu GT. Jak widać, Ferodo FDB zebrało dość pozytywne oceny, a zważywszy na ich cenę vs jakość można powiedzieć, że jest to produkt interesujący. Owszem, ustępują skutecznością tuningowym klockom EBC Greenstuff'om, ale kosztują bez mała 2.5 raza mniej niż EBC...
Ciekawe, ze w zasadzie prawie dotrzymuja kroku tuningowym mintexom za 350% ceny FDB...
Moim zdaniem kupując FDB klient otrzymuje bardzo dobre seryjne klocki w cenie niewiele wyższej niż jakiś "shit". Jak ktos potrzebuje większej wydajności, to wtedy trzeba nadszarpnąć kieszeń i kupić porządne klocki tuningowe.
No, to tyle w tym temacie.
Geriavid – jeździłeś może na czerwonych EBC? Jakie masz zdanie na ich temat?
Pozdrawiam
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6