Witam.
Zacząłem zastanawiać się nad koniecznością wymiany sprzęgła. Ostatnio przy ruszaniu czuję wibracje silnika i dziwny dżwięk buczenia (na ciepłym silniku). Nie czuję jakiegoś wyraźnego ślizgania sie sprzęgła, ale ruszanie nie jest już takie ostre jak kiedyś, no i możliwe,że do coraz gorszego stanu sprzęgła się poprostu przyzwyczajam.Czasami wyskrobanie się pod krawężnik, lub pod górkę z postoju jest ciężko.
Przejechałem już 150 000 km i nie wiem kiedy wcześniej sprzęgło było robione (łącznie mam już 400000 przebiegu). W związku z tym chciałem zapytać czy nie jest zalecana wymiana tarczy i zacisku co .... km?
			
			Po jakim przebiegu należy wymienić sprzęgło?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	marcing napisał(a):W związku z tym chciałem zapytać czy nie jest zalecana wymiana tarczy i zacisku co .... km?
Ja nie przypominam sobie zebyly wskazania wymiany byly co do przebiegu.
Co innego sprawdzenie i diagnoza – to tak co np 30 tys km.
Sprzeglo robi sie jak przestaje dzialac badz ewidentnie wskazuje na zuzycie tego elementu i nalezaloby zagladnac.
pozdrawiam
Wacław Szubert
		
 
- Od: 28 sie 2004, 12:33
- Posty: 163
- Skąd: Rzeszów
- Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO
kolego,zrob maly tescik.Na postoju wrzuc piaty bieg,gaz na ok.3000obr/min i pusc sprzeglo.Jesli silnik od razu zgasnie to wsio gitek a jak go zamuli i powoli bedzie spadac z obrotow to lipa.Jak masz kaske to wymieniaj od razu,bo pojedziesz na urlop i gdzies utkniesz.POZDRO
			
			
		- 
					
						waldii
waldii napisał(a):.Na postoju wrzuc piaty bieg,gaz na ok.3000obr/min i pusc sprzeglo
to najprostszy i w sumie chyba najbardziej miarodajny test.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka... )))))
)))))
		W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6


