Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
Panowie,
Obecnie w InterCars mamy dostępne dwie pozycje w zakładce "Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego AUTOFREN SEINSA" dla Mazdy Xedos 6 V6:
D4163 D4-163 31,84 zł
D4648 D4-648 18,82 zł
Co jest czym ? To za mniejszą cenę to gumki i uszczelki, a za większą ?
Obecnie w InterCars mamy dostępne dwie pozycje w zakładce "Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego AUTOFREN SEINSA" dla Mazdy Xedos 6 V6:
D4163 D4-163 31,84 zł
D4648 D4-648 18,82 zł
Co jest czym ? To za mniejszą cenę to gumki i uszczelki, a za większą ?
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
- Od: 12 maja 2007, 23:18
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 CA KF
Ja tłoczek przesmarowałem tylko płynem hamulcowym i tak go wsadziłem nie ma sensu dawać na niego jakikolwiek smar. Poradziłem sobie także z tą regulacją teraz wszystko śmiga tak jak trzeba Nawe spalanie zmalało
. Także zregenerowałem przednie zaciski jest z nimi o 3/4 mniej roboty niż z tyłem a powiem szczerze, że na przednich tłoczkach miałem więcej rdzy niż na [jakich?]. Co do zestawu autofren uszczelki wyglądają bardzo solidnie zresztą wole już, np: co trzy lata dać 29 zł na jeden zacisk na tył i 12 zł na jeden przedni plus swoja robota a w ASO 390 zł komplet tył i 300 zł kompletny front.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Jakoże się nie znam to i pytam Was,
czy ten zestaw będzie pasował również do 626 GE RX-CX?
Wiele części się różni i być może ze względu na różnice mocy w benzynie i dieslu są i inne zaciski hamulcowe,
a u mnie to naglący problem i od pól roku się przymierzam do tej naprawy a dopiero fotorelacja przekonała mnie że sam dam radę..
Pozdrawiam
czy ten zestaw będzie pasował również do 626 GE RX-CX?
Wiele części się różni i być może ze względu na różnice mocy w benzynie i dieslu są i inne zaciski hamulcowe,
a u mnie to naglący problem i od pól roku się przymierzam do tej naprawy a dopiero fotorelacja przekonała mnie że sam dam radę..
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
dodam że chodzi o zestaw Autofren D4163 – na tył
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
Oki, kupiłem reperaturki ale zapomniałem o sworzniu, czy bez niego nie warto nawet rozkręcać zacisku??
Dodam, że raczej zaciski są w złym stanie (dużo rdzy i nie chodzi z jednej strony tłoczek), ręczny łapie gorzej niż podłożona pod koło gazeta...
Dodam, że raczej zaciski są w złym stanie (dużo rdzy i nie chodzi z jednej strony tłoczek), ręczny łapie gorzej niż podłożona pod koło gazeta...
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
W jednym z postów na forum, w opisie regeneracji zacisku hamulca tylnego znalazłem informację, że można zastąpić łożyska igiełkowe tuleją z brązu. Nie wiem jeszcze czy tez będę musiał to robić ale chcę być przygotowany na taką ewentualność. Czy któryś z forumowiczów może mi podać dokładne wymiary takiej tulei ? lub ewentualnie symbol łożyska, które tam się znajduje.
Dzięki Siw-y jak rozumiem jest to numer katalogowy wg Mazdy ?
qbass napisał(a):Kolejną rzeczą będzie zdjęcie dźwigni hamulca ręcznego. W tym celu wybijamy najpierw bolec zabezpieczający przed wypadnięciem dźwigni, używając do tego śrubokręta i młotka (chyba że ktoś da radę kombinerkami).
Z gory zaznaczam, ze o mechanice wiem tyle ile kaczynski o naszych zarobkach
Ale uwazam ze nie trzeba tego bolca wybijac, u mnie wybijanie zapewne skonczylo by sie jego polamaniem bo zamiast wychodzic to sie wyginal na wszelkie strony. Jezeli wyciagniemy juz trzpien regulacyjny (z nim w srodku, dzwignia nie wyjdzie) to wystarczy dzwignie ustawic tak jak na zdjeciach ponizej i pociagnac – wychodzi bez problemu.


A teraz pytanie, regulujac reczny imbusem, po zlapaniu tarczy o ile obrotow odkrecic imbus aby bylo ok?

y napisał(a):ezeli wyciagniemy juz trzpien regulacyjny (z nim w srodku, dzwignia nie wyjdzie) to wystarczy dzwignie ustawic tak jak na zdjeciach ponizej i pociagnac – wychodzi bez problemu.
Jasne
y napisał(a):A teraz pytanie, regulujac reczny imbusem, po zlapaniu tarczy o ile obrotow odkrecic imbus aby bylo ok?
Nie ma reguły, odkręcasz tyle, aby koła swobodnie się obracały.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Na szczescie mi do takiego stanu nie udalo sie doprowadzic zaciskow, mimo ze reczny nie uzywany przez 2 lataqbass napisał(a):w wielu przypadkach ta dźwignia nie chce się przekręcić.
Ale jesli komus dzwignia sie obraca to bedzie mial troche mniej pracy i cala operacje mozna przeprowadzic bez imadla. Gdyby tylko ten nieszczesny seger w glebi latwiej wychodzil, to byloby pieknie.
Tak tez zrobilem, jeden obrot wystarczyl, ale chyba gdyby bylo za duzo luzu to sie samo wyreguluje?qbass napisał(a):Nie ma reguły, odkręcasz tyle, aby koła swobodnie się obracały.
Pytam bo cos pedal (mimo kilkukrotnego odpowietrzania) ma za duzy skok jalowy.

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6